Web Analytics Made Easy - Statcounter

برآورد محققان نشان می‌دهد که ایران از مجموع ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد‌های فروش نفت و گاز خود، با استفاده از حساب‌های متعلق به افراد ثالث در بانک‌های مختلف جهان به بیش از ۵۰ میلیارد دلار از این دارایی‌ها دسترسی پیدا کرده است.به گزارش بلاغ، ماموران تعقیب آمریکایی یک شهروند دوتابعیتی آمریکایی کره‌ای به نام کنت زونگ، را به دست داشتن در انجام تراکنش‌های مرتبط با ایران و دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران متهم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش بلومبرگ، برآورد محققان نشان می‌دهد که ایران از مجموع ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد‌های فروش نفت و گاز خود، با استفاده از حساب‌های متعلق به افراد ثالث در بانک‌های مختلف جهان به بیش از ۵۰ میلیارد دلار از این دارایی‌ها دسترسی پیدا کرده است.
اسناد دادگاه‌های پرونده‌های مرتبط با ایران نشان می‌دهد، ایران در طی سال ۲۰۱۱ و قبل از آنکه توجه مقامات آمریکایی جلب شود، توانسته یک میلیارد دلار از پول‌های خود را در طی کمتر از ۶ ماه از دو بانک کره‌ای خارج نماید. اما حتی بعد از آنکه این کانال‌های انتقال پول بسته شدند نیز، احتمالا بانک‌های آسیایی راه‌های دیگری برای ادامه همکاری‌های خود با ایران پیدا کرده اند.
این گزارش حاکی است، ووری بانک کره جنوبی به دنبال برقراری روابطی با هالک بانک ترکیه بوده که برای نگهداری دارایی‌های ایران در ترکیه انتخاب شده بود. مقامات آمریکایی احتمال می‌دهند این اقدام تلاشی برای ایجاد امکان تداوم دسترسی ایران به پول نفت خود در کره جنوبی بوده باشد.
ماموران تعقیب آمریکایی یک شهروند دوتابعیتی آمریکایی کره‌ای به نام کنت زونگ، را به دست داشتن در انجام این تراکنش‌ها و دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران متهم کرده اند.
زونگ که وکیل وی به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است، به اتهام عدم پرداخت مالیات بابت همکاری هایش با ایران در کره جنوبی در زندان به سر می‌برد. مقامات آمریکایی از دولت کره جنوبی خواسته اند زونگ را پس از پایان زمان محکومیتش به آلاسکا جایی که قبلا در آنجا ساکن بوده و دارایی‌هایی داشته است، مسترد نماید. کد مطلب: 350693 مرجع : تسنیم 

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

لوازم بهداشتی قاچاق بلای جان مردم/ افزایش ارز ؛ عامل اصلی گرانی کالاها

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    یک شهروند کره‌ای به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد همکاری جمهوری آذربایجان و ایران برای تولید تجهیزات نظامی لبنان از حقوق نفتی خود کوتاه نمی‌آید عنصر گاز در معادلات امنیتی رژیم صهیونیستی شما باید توضیح بدهید که چرا هواپیماهای برجامی نیامد پیوست رسانه‌ای موساد! چرا آخوندی در منطقه سقوط هواپیمای آسمان حضور ندارد؟ برگزاری جلسه دادگاه متهمان به ترور سیسی پایان جلسه علنی مجلس/ جلسه بعدی؛ فردا چرا از خلبانان چک‌های ۴۰۰ میلیونی گرفته می‌شود؟ حریری: لبنان از تنش‌های امنیتی به دور است نوبخت: دولت آمادگی قطع یارانه خانوار‌های پردرآمد را دارد روحانی از وزیر کشور گزارش شفاف حادثه پاسداران را خواست یک ساختمان دولتی در مجاورت کاخ سفید تخلیه شد ظریف: برجام قرارداد دوجانبه نیست پیام تسلیت روحانی در پی شهادت نیروهای انتظامی و بسیج چرا هواپیماهای برجامی نیامد؟ جنایت تفاله های داعش در پوشش دراویش نیروی مظلوم انتظامی بین دو لبه قیچی فتنه و فرقه اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!  

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

تبارشناسی فعالیت اسلام گرایان در ترکیه نوین

احتمال وجود مدیر 3 تابعیتی!

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

با خبر بودن اف‌بی‌آی از احتمال تیراندازی در فلوریدا

آمار تلفات داعشی‌ها در افغانستان

هشدار مصر درباره حضور عناصر فراری داعش در شمال آفریقا

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا به ۱۶ فرد و نهاد روس

۱۸ شهید در جدیدترین یورش جنگنده‌های سعودی به یمن

 

نگاهی به بدترین مصاحبه محمدرضا پهلوی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد

آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی، و سیاسی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان در غزه محسوب می‌شود. واشنگتن علاوه بر کمک تسلیحاتی ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری سالانه به تل آویو، از زمان آغاز جنگ میلیارد‌ها دلار تسلیحات به این رژیم برای کشتار فلسطینیان ارسال کرده است. با این حال، واشنگتن گاهی برای گرفتن ژست بشردوستانه با هدف فریب افکار عمومی گام‌های نمادینی را برداشته است.

به گزارش الجزیره، ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود امروز (دوشنبه) اعلام کردند تحریم‌های آمریکا علیه واحد نظامی نیتسح یهودا (Netzah Yehuda) به دلیل نقض قوانین حقوق بشری علیه فلسطینیان در کرانه باختری می‌تواند امروز به اجرا درآید. 

واحد نظامی نیتسح یهودا یک واحد نظامی اولترا اورتودوکس (بیش از حد افراطی) یهودی است که در کرانه باختری مستقر بوده و به تازگی به بلندی‌های جولان انتقال داده شده است. سربازان این واحد نظامی به دلیل باور‌های افراطی خود، تمامی سرزمین فلسطین را متعلق به اسراییل دانسته و از انجام هیچ گونه توحشی علیه فلسطینیان فروگذار نمی‌کنند. 

یشن دین (Yesh Din)، یک سازمان حقوق بشری مستقر در سرزمین‌های اشغالی می‌گوید: از سال ۲۰۱۰ تاکنون هر ۵ سرباز صهیونیستی که به آسیب به غیرنظامیان فلسطینی یا اموال آنها متهم شده است، یکی مربوط به واحد نظامی نیتسح یهودا بوده است. در حقیقت این واحد نظامی یکی از بدنام‌ترین واحد‌های رزمی ارتش اسراییل در آزار فلسطینیان در کرانه باختری است. 

اوری گیواتی، مدیر نهاد حمایت از شکستن سکوت (یک گروه اسراییلی شامل سربازان پیشین صهیونیست که منتقد اشغالگری اسراییل هستند) در این باره می‌گوید: سربازان واحد نظامی نیتسح یهودا به صورت سیستماتیک اقدام به زیرپا گذاشتن قوانین حقوق بشری می‌کنند، زیرا انجام چنین اقداماتی پیامدی درپی ندارد. 

مقامات صهیونیست گرچه اختلافات عمیقی با یکدیگر دارند، ولی در حمایت از توحش نظامیان خود علیه فلسطینیان متحد القولند. از این رو، مقامات سیاسی تل آویو از تمامی احزاب به آمریکا درباره اعمال تحریم علیه واحد نظامی نیتسح یهودا هشدار داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان