Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@13:45:56 GMT

آخرین خبر از سعید مرتضوی در زندان!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۷۷۱۵

صراط: سعید مرتضوی خبر انتقالش به زندان اوین را تکذیب کرد و گفت: هنوز از اجرای احکام هم چیزی به من ابلاغ نشده است.

به گزارش افکارنیوز،سعید مرتضوی عنوان کرد: این حکم هنوز قطعی نشده است و برای آن درخواست اعاده دادرسی کردیم و از اجرای احکام هم موضوعی به ما ابلاغ نشده است. من در حال حاضر در منزل هستم.سعید مرتضوی عنوان کرد: این حکم هنوز قطعی نشده است و برای آن درخواست اعاده دادرسی کردیم و از اجرای احکام هم موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در حال حاضر در منزل هستم.


وی با بیان این که هفته آینده درخواست اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری می‌کند، گفت: انشاءالله هفته آینده برای شرکت در پرونده مربوط به شکایت پالیزدار به دادگاه تجدید نظر می‌روم.
مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرونده شکایت پالیزدار و بیان این که در مصاحبه‌ای از لفظ باند پالیزدار استفاده کرده و به همین خاطر به عنوان توهین از او شکایت کردند، تاکید کرد: دادگاه بدوی من را تبرئه کرد، منتهی شاکی پرونده تجدید نظرخواهی کرد و جلسه آینده به این موضوع رسیدگی می‌شود.
مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا برای برای اجرای حکم حاضر است به زندان برود، گفت: ما تابع قانون هستیم و قانونهر چه حکم کند، قبول داریم. ما درخواست اعمال ماده ۴۷۷ می‌کنیم و اگر پذیرفته شود رییس قوه قضاییه باید اظهار نظر کند که حکم بین شرع است یا خیر.
مرتضوی با بیان این که در معاونت جرم وحدت قصد شرط است، بیان کرد: مباشرین که مامور نیروی انتظامی بودند طبق نظر دادگاه نظامی قصد و نیت نداشتند. وقتی مباشر عمد نداشته باشد به تبع آن معاون هم قصد انجام عمل مجرمانه ندارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران