Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که طبق آن تنها امید ابراهیمی با ایجاد 8 موقعیت گل صدرنشین بخش مربوط به خودش است. آفتاب‌‌نیوز : هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری تمامی دیدارها به پایان رسید. ماحصل تلاش چهار نماینده ایران، دو پیروزی و دو تساوی بود. در گروه A  تراکتورسازی در شرایطی که بازی خوبی را هم ارائه داد با سه گل مغلوب الغرافه قطر شد تا در قعر جدول این گروه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در گروه B از شرایط میزبانی استفاده کرد و با دو گل از سد لوکومتیو ازبکستان عبور کرد. این تیم با این نتیجه پشت سر الدحیل قطر شش امتیازی در رده دوم قرار گرفت.
پرسپولیس در گروه C میزبان السد قطر بود که نتوانست نمایش خوبی را ارائه دهد و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ژاوی و یارانش شد. سرخ‌پوشان پایتخت با این نتیجه در رده دوم گروهش قرار گرفت تا السد شش امتیازی صدرنشین شود. همچنین استقلال در عمان میزبان الهلال عربستان بود که با یک گل از سد نماینده عربستان گذشت تا با چهار امتیاز صدرنشین گروهD  شود تا تنها تیم ایرانی باشد که صدرنشین گروهش است.
پس از اتمام هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا AFC برترین‌های هر بخش را اعلام کرد که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
جدول گلزنان:
بغداد بونجاح (السد)، 4 گل
آدریانو (جونبوک موتورز)، 3 گل
لی دونگ گوک (جونبوک موتورز)، 3 گل
کریم بوضیاف (الدوحیل)، 3 گل
مهدی طارمی (الغرافه)، 3 گل
علی علیپور (پرسپولیس)، 2 گل
برترین پاس گل دهندگان:
اورسیچ (اولسان هیوندای)، 3 پاس گل
عبدالفتاح اسیری (الاهلی)، 2 پاس گل
یئون کی هیون (سوون سامسونگ)، 2 پاس گل
ژاوی (السد)، 2 پاس گل
برترین خلق کنندگان موقعیت گل:
کیم وو کیونگ (کاشیوا ریسول)، 8 موقعیت
امید ابراهیمی (استقلال)، 8 موقعیت
احسان پهلوان (تراکتورسازی)، 7 موقعیت
اسکار (شانگهای SIPG)، 7 موقعیت
بیشترین مهار توپ توسط دروازه‌بان:
لی شوای (شانگهای شنهوا)، 12 مهار
ایگناتیو نستروف (لوکومتیو)، 10 مهار
محمدرشید مظاهری (ذوب آهن)، 10 مهار
بهترین خط حمله: جونبوک موتورز (کره جنوبی) با 9 گل
بیشترین دقت پاس: کاوازاکی (ژاپن) با 87 درصد و استقلال (ایران) و تیانجین (چین) با 84 درصد
هم‌چنین استقلال با 34 شوت و تراکتورسازی با 30 شوت بیشترین آمار تعداد شوت را در بین تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید واگذار شوند و چاره‌ای جز این برای دولت باقی نمانده است. آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید پرسپولیس به بانک ملت واگذار می‌شود و استقلال احتمالاً به بانک تجارت اما سوال اینجاست که اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا و بحث صدور مجوز حرفه‌ای نبود دولت و وزارت ورزش تا چه زمانی می‌خواستند این دو باشگاه پرطرفدار را حفظ کنند؟

آیا مشکلات ریشه‌ای و ساختاری پرسپولیس و استقلال از زمانی که زیر نظر سازمان تربیت بدنی بودند تا حالا که زیر نظر وزارت ورزش هستند،حل شده است؟به جرات می‌توان گفت پرسپولیس و استقلال جز دردسر هیچ چیز دیگری برای روسای سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش نداشته اند اما اصرار عجیبی برای حفظ آنها وجود داشته و حالا هم اگر الزام کنفدراسیون آسیا نبود مطمئناً تا ۱۰۰ سال دیگر آبی و قرمز زیر نظر وزارت ورزش می‌ماندند.

با عرض معذرت باید اعتراف کرد تا زمانی که زور بالای سرمان نباشد خبری از حرکت و تحول نیست. فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما باید ببینیم کشورهای پیشرفته چطور با باشگاه‌های خود رفتار می‌کنند. قاعدتاً ما از نظر ورزشی و فوتبالی جلوتر از آنها نیستیم که بخواهیم از خودمان روش دیگری را اختراع کنیم.

بهترین باشگاه‌های دنیا مالک خصوصی دارند و البته خصوصی شدن در همه جای دنیا با ایران تفاوت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال باشگاه‌های ما از حق پخش تلویزیونی بهره چندانی ندارند اما این مسئله بیش از ۵۰ سال است که در تمام دنیا حل شده و هیچ مشکلی بابت دریافت حق پخش تلویزیونی توسط باشگاه‌ها وجود ندارد.

ختم کلام این که پرسپولیس و استقلال دیر یا زود باید واگذار می‌شدند اما ای کاش تا قبل از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا و تا قبل از حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا خودمان دست به کار می‌شدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش بزرگ کتابخوانی «عید تا عید» برگزار می شود
  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی