Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنام‌جو شامگاه چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل افزود: در این برنامه باید همه موارد مربوط به این حوزه ازجمله برنامه ‌های سال آینده و امکانات و ظرفیت های موجود کنونی ازسوی کارشناسان ذیربط استخراج و تهیه تا به واسطه آن زمینه توسعه کیفی و کمی فعالیت های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزیابی خروجی برنامه ‌های اجرا شده مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت : هدف اصلی از اجرای اینگونه برنامه ها ، تاثیرگذاری مطلوب آنها روی جامعه و به خصوص نسل کنونی است.
او گفت : اجرای جشنواره ها ، یادواره ها و ساخت یادمان های ویژه شهدا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و احداث یادمان ویژه شهدا در تمام مناطقی از استان اردبیل که تاکنون فاقد آن هستند مورد توجه جدی قرار بگیرد.
رییس شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنانش با بیان اینکه همه شهیدان گرانقدر با اهمیت دادن به نماز و اقامه این فریضه الهی به آن مقام شامخ دست یافته اند افزود: توجه ویژه شهیدان عزیز به نماز باید به نوجوانان و جوانان این دوره بازگو شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این نشست گفت : برای برگزاری روز شهدا که مصادف با 22 اسفند ماه است ازسوی این اداره کل با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برنامه ریزی شده است.
یاسر شاهی افزود : دشمنان این رمز بوم در تلاش برای کم رنگ نمودن یاد و خاطره شهیدان عزیز و دوری مردم از فرهنگ ایثار و شهادت هستند اما مردم انقلابی ایران همواره پیروی خود را از ولایت و فرهنگ شهادت در عمل به اثبات رسانده و مخالفان و معاندان را ناکام گذاشته اند.
وی در ارتباط با ایجاد گنجینه عرفان به نام شهدای نیروی دریایی در اردبیل گفت : این مورد که از مصوبه های نشست تابستان گذشته شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل است در برنامه قرار گرفته و امیدواریم با همکاری شهرداری اردبیل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت مصوبه های نشست قبل این شورا و نیز راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظایف اداره های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی ارایه گردید.
6019/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است