Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی هاشمی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دلیجان افزود: امسال 10 باند بزرگ قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر منهدم و در این ارتباط 93 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است. در راستای مبارزه با مواد مخدر 125 قاچاقچی و توزیع کننده در این شهرستان دستگیر شده است.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: 27 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از 239 خرده فروش و توزیع‌کننده در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل جاده های این شهرستان، 76 خودروی متخلف شناسایی و 52 طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان متجاهر نیز اجرا شد.

سرهنگ هاشمی بیان کرد: به‌دلیل قرار گرفتن دلیجان در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز، بیش از 50 درصد مواد مخدر و کالای قاچاق استان مرکزی در حوزه این شهرستان کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: دستگاه‌های متولی با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند نقش مهمی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر ایفا کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد

احمدرضا شهنواز فرمانده انتظامی بجستان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر و ایست و بازرسی شهید عبدالهی بجستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک خودرو مظنون و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی به سه نفر از مسافران خودرو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی بجستان ادامه داد: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، سه سوداگر مرگ با بلع مواد مخدر قصد انتقال آن به یکی از شهرستان‌های کشور را دارند و با اعزام به بیمارستان چهار کیلوگرم تریاک از معده آنها خارج و بعد تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان