Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا، در ادامه برگزاری دور جدید جلسات کارگروه های کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن اولین جلسه کارگروه «قرآن و رسانه» این کمیسیون امروز دوم اسفندماه در معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد، در مورد مسائل پیش روی این کارگروه بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه ترکیب اعضای آن و نیز معرفی رئیس این کارگروه بود؛ مباحث مطرح شده در این جلسه به صحن کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی می رود تا به تصویب نهایی برسد.
از جمله حاضران در این جلسه می توان به نمایندگانی از سازمان صدا و سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت امور هنری، دفتر آموزش و گسترش فعالیت‌های هنری، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران و سازمان امور سینمایی اشاره کرد.
در راستای این جلسات طی روزهای گذشته اولین جلسه کارگروه های قرآن و هنر، قرآن و نشر و تبلیغات و قرآن و فعالیت های بین الملل با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط به این حوزه ها برگزار شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل»  توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نهم خرداد ماه امسال و در استان اصفهان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، گسترش فعالیت‌های تحقیق، توسعه و تمرکز بر فناوری‌های شناختی، تشویق ورود صنایع و شرکت‌های بزرگ و صاحب فناوری‌های نوین جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌های شناختی و افزایش شتاب رشد استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها است.

این رویداد در سه محور تجهیزات و ابزار‌های سلامت شناختی، بازی‌ها و بسته‌های پرورش شناختی وهوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهاد‌ها مالی، علمی و تخصصی، آغاز به‌کار خواهد کرد.

رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی با هدف آشنایی افراد با مفاهیم، کاربرد‌ها و جدید‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم، اشتراک دانش، تبادل نظر و ترویج علوم شناختی برای ارتقای فهم و استفاده موثر از دانش علوم شناختی در زندگی روزمره و ارتباط آن با صنعت به منظور کاربردی‌سازی این دانش توسط دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و یا شرکت‌های فناوری، برگزارمی‌شود.  

منتورینگ و معرفی استارت‌آپ‌ها به عنوان یکی از بخش‌های رویداد‌های ترویجی علوم شناختی، برای ارتقاء و پشتیبانی از ایده‌ها و تیم‌های کارآفرین در حوزه علوم شناختی انجام می‌شود.

بخش به همرسانی و ارائه به سرمایه‌گذار یکی از بخش‌های مهم در رویداد‌های ترویجی علوم شناختی است که به کارآفرینان و شرکت‌های نوپا در این زمینه فرصت می‌دهد تا ایده‌ها و پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کرده و از آنها حمایت مالی و حمایت از نظریه‌های تجاری دریافت کنند.

پنل‌های تخصصی و ترویجی، یکی از بخش‌های اساسی در رویداد‌های ترویجی علوم شناختی است که به صورت جلسات گروهی با حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف علوم شناختی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهد تا از طریق بحث و تبادل نظر با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف این دانش، به فهم عمیقی دست یابند.

نمایشگاه ارائه دستاوردها، یکی از بخش‌های جذاب در این رویداد است که به شرکت‌کنندگان، فرصت آشنایی با آخرین دستاوردها، پروژه‌ها و نتایج تحقیقات در زمینه علوم شناختی  و اشتراک گذاری این اطلاعات با جامعه علمی و عموم افراد را می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز