Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:09:27 GMT

به دنبال شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌های تهران هستیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۸۰۳۷

به دنبال شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌های تهران هستیم

رئیس شورای استان تهران گفت: هدف برگزاری کمیسیون‌های شورای استان تهران همگرایی و تنظیم مشترک ظرفیت‌ها و نگاه مشترک به کاستی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام فخاری در آخرین جلسه سال ۹۶ شورای استان تهران که در استانداری تهران و با حضور مقیمی، استاندار تهران و معاونانش در استانداری برگزار شد، افزود: طی ۴ ماه گذشته تلاش کردیم که جلسات را در ظرفیت قانونی و به صورت منظم برگزار کنیم و کارکرد ارزیابی و موثرتر محتوای جلسات را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از جلسات تمهیدات و مشکلات مدیریت بحران استان تهران را مورد بررسی کردیم. در شناسایی کاستی‌ها و ظرفیت‌ها جلسه مثبتی بود.

وی با اشاره به این که با وفاق درون شورا و همفکری شورای استان تهران، نمایندگان در شورای عالی استان هم انتخاب شدند، تاکید کرد: تلاش کردیم که کمیسیون‌های شورای استان هم به صورت فعال و مستمر تشکیل شود. تمایل و تخصص برخی اعضا اقتضا می‌کرد که در بیش از یک کمیسیون مشارکت داشته باشند. اعضا و هیئت رئیسه کمیسیون‌ها را انتخاب کردیم. تا به امروز بنا به فشردگی برنامه کاری اعضای شورای استان تهران، دو جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار شده و در جلسه اول مدیرکل ورزش وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون حضور داشتند و به بررسی و گزارش وضعیت استان‌ پرداختیم و به خروجی‌های مثبتی هم برای پیگیری آینده دست یافتیم.

وی به جلسه دوم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای استان تهران اشاره کرده و گفت: مدیرکل شهرستان‌های استان تهران از سازمان آموزش و پرورش در جلسه حضور یافتند. جلسه خوبی در مرور کاستی‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها بود. تلاش‌ ما این است که در کمیسیون‌های دیگر این روند پیگیری شود. هدف همگرایی و تنظیم مشترک ظرفیت‌ها و نگاه مشترک به کاستی‌هاست. این در کنار همدیگر حرکت کردن کمک می‌کند مسئله‌ها  کمتر شود و انرژی و توان مشترک افزایش خواهد.

وی در تشریح برنامه‌های پیش روی شورای استان تهران قبل از سال جدید گفت: برگزاری همایش شورای استانی را پیش‌بینی کردیم که امیدواریم در شان مدنی، انتخابی استان تهران برگزار ‌شود. برای افتتاحیه تقدیر و تکریم مادران شهید (۱۱اسفند) در نظر گرفته‌ایم. سخنرانی چهره‌های ملی و پنل‌هایی به عنوان ظرفیت‌شناسی مشترک برای نگاهی کلی به مسائل استان در این همایش گنجانده شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

گفتنی است؛ دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی