Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانشهر- شبکه تلویزیونی جام جم و اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان جهت نمایش ظرفیتهای میراثی و صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در برنامه فرش فیروزه ای که در ایام نوروز برای مخاطبان برون مرزی پخش خواهد شد اقدام به ضبط برنامه می نماید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالحمید خدایاری رییس میراث فرهنگی شهرستان ایرانشهر گفت  : با هماهنگی بعمل آمده بین شبکه تلویزیونی جام جم و اداره کل میراث فرهنگی استان جهت نمایش ظرفیتهای میراثی و صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در برنامه فرش فیروزه ای که در ایام نوروز برای مخاطبان برون مرزی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایاری افزود:  تیمی متشکل از ظرفیتهای فوق صبح امروز عازم تهران شدند که در این بین جهت پوشش ظرفیت سوزن دوزی و حصیر بافی زوج صنعتگر ایرانشهری «قادر نوروزی» و «ناز بانو کلکلی» تیم را همراهی می کنند.

رییس میراث فرهنگی ایرانشهر گفت :  برنامه فرش فیروزه ای با محوریت ظرفیتهای سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه سوم اسفند از ساعت سیزده تا شانزده در محل مجتمع میدان آزادی ضبط تلویزیونی خواهدداشت .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی امروز چهارشنبه در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد گفت: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و … همچنین مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

کد خبر 6081015

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته