Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کوهنوردان لرستانی برای انتقال اجساد جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج در ارتفاع ۴۰۸۰ متری محل سقوط هواپیما مستقر شدند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ استانها لرستان نظرات

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به اعزام تیم‌های کوهنوردی جمعیت هلال احمر لرستان به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج اظهارداشت: هم اکنون چهار روز است که در منطقه سقوط هواپیما هستیم و در این چهار روز کوهنوردان لرستانی سه صعود داشتند به طوری که یک بار تا ارتفاع سه هزار و 700 متری  و یک بار تا ارتفاع سه هزار و 500 متری صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون در منطقه سی سخت قلعه نول غربی مستقر هستیم افزود: امشب تنها تیمی که در ارتفاع چهار هزار و 80 متری مستقر است، تیم کوهنوردی هلال احمر  لرستان است.

معاون جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: این تیم کوهنوردی نزدیک و مشرف به محل سقوط هواپیما است و  200 متر  بالاتر از محل سقوط کمپ زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه چهار کوهنورد لرستانی موفق به صعود شدند، بیان کرد: تیم‌های محلی توان بالا رفتن نداشتند و از ارتفاع سه هزار و 600 متری برگشتند.

محمدی به شرایط نامساعد آب و هوا در این منطقه اشاره کرد و گفت: امیدواریم این تیم کوهنوردی لرستان فردا بتوانند به اجساد دسترسی پیدا کنند و آنها را به پایین انتقال دهند.

وی با بیان اینکه تیم‌ها از دو مسیر سمیرم (پادنا) و یاسوج( سی سخت) در حرکت هستند، تصریح کرد: از جبهه‌ای که کوهنوردان لرستانی مستقر هستند تاکنون هیچ جسدی پایین نرفته است.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند