Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- دستيار وزير امور خارجه و مديرکل آمريکاي وزارت امور خارجه با اشاره به رايزني هاي ايران و ونزوئلا در چارچوب سازمان اوپک گفت: هماهنگي ها و رايزني هاي دو کشور تاثير مهمي در افزايش و ثبات قيمت هاي جهاني نفت داشته است.

به گزارش ايرنا از سفارت ايران در کاراکاس، «محمد کشاورززاده» در جريان سفر به کاراکاس پايتخت ونزوئلا، امروز چهارشنبه (2 اسفندماه) به صورت جداگانه با «دلسي رودريگز» رئيس مجلس موسسان قانون اساسي ونزوئلا و همچنين «فليکس پلاسنسيا» معاون منطقه اي وزارت امور خارجه اين کشور ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستيار وزير امور خارجه در اين ديدار با اشاره به رايزني هاي دو کشور در قالب سازمان هاي بين المللي از جمله سازمان ملل و سازمان اوپک اظهار کرد: هماهنگي ها و رايزني هاي طرفين در اين چارچوب تاثير مهمي در افزايش و ثبات قيمت هاي جهاني نفت داشته است.
طرفين در اين ديدارها ضمن اشاره به روابط استراتژيک ايران و ونزوئلا و قرار گرفتن در جبهه ضد امپرياليسم در خصوص مسائل مختلف منطقه اي و بين‌المللي رايزني کردند و در همين چارچوب آخرين تحولات مناطق خاورميانه و آمريکاي لاتين و مداخلات ايالات متحده آمريکا در اين مناطق مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
** اين مردم ونزوئلا هستند که سرنوشت خود را تعيين مي کنند
مديرکل آمريکاي وزارت امور خارجه ايران ضمن محکوم کردن هرگونه مداخله خارجي در امور داخلي ونزوئلا تاکيد کرد: اين مردم ونزوئلا هستند که سرنوشت خود را تعيين مي کنند و اميدواريم ملت ونزوئلا انتخابات پيش رو با موفقيت پشت سر گذارند.
کشاورز زاده همچنين تصريح کرد: با شناختي که از مردم ونزوئلا داريم مطمئن هستيم آنها از اين مشکلات با موفقيت عبور خواهند کرد.
دستيار وزير امور خارجه افزود: کشور ونزوئلا داراي پتانسيل هاي فراواني مي باشد که قادر است در شرايط سخت راه حل هاي واقعي و درست تدبير کند.
طرفين همچنين ضمن مرور روابط اقتصادي دو جانبه بر اين ضرورت تاکيد کردند که راهکارهاي نويني را جهت ارتقاء بيش از پيش روابط در شرايط جديد تدوين و بکار گيرند.
سيام**3070**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل