Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سعد الکثیری، کارشناس داوری سعودی در مصاحبه با روزنامه الریاضیه عربستان اعتراف کرد و گفت: اخراج الحبسی، دروازه بان عمانی از سوی داور ژاپنی دیدار الهلال با استقلال کاملا درست بود و او توپ تک به تک بازیکن استقلال را با دستش خارج از محوطه جریمه زد.

دیدار استقلال با الهلال با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان شفر با ۴ امتیاز صدرنشین گروه D شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل