Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت اپل، یک پورت هدفون سیمی ندارد تا هدفون‌های کوچک را به آن وصل کنید. در عوض، اطلاعات را به‌صورت بی‌سیم ارسال می‌کند. این ساعت از هر هدفون یا هدست با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ۴.۰ یا تراشه سری W. اریکسون (مانند محصولات AirPods و Beats)، پشتیبانی می‌کند.به گزارش بلاغ، برای گوش دادن به صدای موسیقی مورد علاقه‌تان از طریق ساعت اپل، باید آن را به هدست بلوتوث خود متصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که می‌دانید ساعت هوشمند اپل بیشتر برای اعلان‌هایی مانند زنگ تلفن، تماس‌ها، سیری و دیگر صدا‌های کوتاه و ساده مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.
با این شرایط، اگر می‌خواهید به موسیقی مورد علاقه خود و یا هرگونه صدای دیگر که با ساعت اپل همگام‌سازی کرده‌اید، گوش کنید، باید ساعت خود را با برخی از هدفون‌های بی‌سیم همگام کنید.    
ساعت اپل چه هدفون‌هایی را پشتیبانی می‌کند؟
ساعت اپل، یک پورت هدفون سیمی ندارد تا هدفون‌های کوچک را به آن وصل کنید. در عوض، اطلاعات را به‌صورت بی‌سیم ارسال می‌کند. این ساعت از هر هدفون یا هدست با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ۴.۰ یا تراشه سری W. اریکسون (مانند محصولات AirPods و Beats)، پشتیبانی می‌کند.
توجه داشته باشید که نسخه‌های قبل از ۴.۰ هدست بلوتوث ممکن است شما را با مشکلاتی روبرو کند و یا ممکن است به هیچ‌وجه جفت نشود.
حال سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه ساعت اپل را با هدفون‌های بی‌سیم یا هدست جفت کنیم؟
در ادامه این مطلب نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.
نکته: اگر قبل از جفت شدن با یک هدفون، سعی در گوش دادن به موسیقی محلی کنید، قطعا مجبور خواهید شد تا همان‌طور که در مرحله ۴ ذکر خواهیم کرد، به هدست‌های مورد نظر در حین پخش صدا متصل شوید.
نحوه انجام
هدست یا هدفون خود را به حالت همگام‌سازی از طریق بلوتوث یا سری W-series تنظیم کنید. برای انجام این کار معمولا باید دکمه تعبیه شده برای این منظور در هدست را فشار داده و نگه دارید.
حال باید دکمه دیجیتالی برجسته روی ساعت را برای رفتن به صفحه اصلی ساعت اپل خود فشار دهید.
روی تنظیمات (Settings)، ضربه بزنید.
گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.
در این‌جا باید نام دستگاهی که می‌خواهید با آن همگام شوید را انتخاب کنید.
زمانی‌که این کار را انجام بدهید و اتصال برقرار شود، وضعیت دستگاه از حالت جفت شدن (pairing) به وضعیت زوج (paired)، تغییر می‌کند و پس از آن، گزینه Connected را در تنظیمات بلوتوث خود مشاهده خواهید کرد.
کار تمام است، اکنون می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. کد مطلب: 350726  

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

لوازم بهداشتی قاچاق بلای جان مردم/ افزایش ارز ؛ عامل اصلی گرانی کالاها

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    با این روش هدست بلوتوث را به ساعت اپل وصل کنید واکنش وزیر به جنایت هولناک دراویش آشوبگر و متانت ناجا مشاهده میزان باتری آیفون از روی سیستم عامل Mac آخرین وضعیت آشوب‌گران دستگیر شده خیابان پاسداران کشف گز با مغز تریاک توسط گمرک ابهام جدید سقوط ATR آسمان تجاوز به زنان و دختران در ارابه شیطانی چرا صفحه نمایش موبایل من می‌پرد؟ جزئیات نحوه شهادت شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران چگونه گوشی اندروید را روت کنیم؟ بازگشت تمامی تیم‌های حامل پیکر جانباختگان از ارتفاعات پیکرهای پیداشده سقوط هواپیما به پزشکی قانونی رسید Wi-Fi Direct چیست؟ آخرین اخبار از جستجوی اجساد هواپیمای سقوط کرده ویندوز S چیست؟ در برنامه Word فایل‌‌های DOCX چه تفاوتی با فایل‌های DOC دارند؟ سعید مرتضوی در زندان اوین است؟ ابلاغ بخشنامه تکلیف نوروزی ابتدایی‌ها با این روش سرعت مرورگر گوگل کروم را بدون نصب مجدد آن افزایش دهید چگونه در یک گوشی اندرویدی جدید از حریم خصوصی خود محافظت کنیم؟  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

چتر سبز جاسوسی

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق