Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@22:04:36 GMT

توافق اردن و ترکیه درباره همکاری نظامی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۹۲۲۰

توافق اردن و ترکیه درباره همکاری نظامی

«خلوصی آکار» رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه در سفر به اردن با «محمود فریحات» همتای اردنی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.به گزارش بلاغ، رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه که به اردن سفر کرده است با همتای اردنی خود توافقنامه همکاری نظامی امضا کرد.

«خلوصی آکار» رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه در سفر به اردن با «محمود فریحات» همتای اردنی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، هماهنگی دو کشور در بسیاری از مسائل مربوط به نیرو‌های مسلح دو طرف بررسی شد.

طبق گزارش شبکه روسیا‌الیوم، در این دیدار دو طرف همچنین توافقنامه همکاری نظامی امضا کردند.

آکار روز سه‌شنبه (دیروز) نیز با «عبدالله دوم» شاه اردن دیدار و درباره آخرین تحولات سوریه و عراق و راهکار‌های تقویت همکاری نظامی بین اردن و ترکیه بحث و تبادل نظر کرد.

«مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه نیز اخیرا به اردن سفر کرده و با شاه این کشور و «أیمن الصفدی» همتای اردنی خود دیدار کرد. کد مطلب: 350744 مرجع : فارس 

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

لوازم بهداشتی قاچاق بلای جان مردم/ افزایش ارز ؛ عامل اصلی گرانی کالاها

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    توافق اردن و ترکیه درباره همکاری نظامی چرا آنکارا از تماس رسمی با دولت سوریه طفره می‌رود؟ ادعا‌های الجبیر علیه ایران این بار در مصاحبه با نشریه آلمانی روحانی قهرمانی تیم ملی تیر و کمان ایران را تبریک گفت پنجمین شب اقامه عزای حضرت زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب مرگ یک نظامی زن آمریکایی در عراق پیام تسلیت آیت‌الله جنتی درپی اغتشاشات اخیر دیوان عالی آمریکا اشیای باستانی ایران را غیرقابل مصادره خواند انتقاد لاریجانی از عدم «حمایت از اشتغال» در لایحه بودجه شمخانی: قدرت دفاعی ایران هرگز قابل مذاکره نیست واکنش متفاوت نماینده شیراز به سقوط هواپیما عفرین؛ دام آمریکایی–اسرائیلی برای منطقه رابطه دراویش پاسداران و دختران خیابان انقلاب/ از عاشورای ۸۸ تا فاطمیه ۹۶؛ مردم تلافی می‌کنند ایراد شورای نگهبان به تعدادی از تبصره‌های لایحه بودجه هدفمندی یارانه‌ها دوباره به کمیسیون تلفیق ارجاع شد وزیر کشور: با مخلّان امنیت قاطعانه برخورد می‌شود خشم حماس از موضع گیری ضعیف محمود عباس لاریجانی درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت یک شهروند کره‌ای به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد همکاری جمهوری آذربایجان و ایران برای تولید تجهیزات نظامی  

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

تبارشناسی فعالیت اسلام گرایان در ترکیه نوین

احتمال وجود مدیر 3 تابعیتی!

با خبر بودن اف‌بی‌آی از احتمال تیراندازی در فلوریدا

آمار تلفات داعشی‌ها در افغانستان

هشدار مصر درباره حضور عناصر فراری داعش در شمال آفریقا

۱۸ شهید در جدیدترین یورش جنگنده‌های سعودی به یمن

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا به ۱۶ فرد و نهاد روس

 

نگاهی به بدترین مصاحبه محمدرضا پهلوی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست دکتر موسوی رئیس دانشگاه شریف، به کشور عراق سفر کردند.

در این سفر چند روزه دکتر موسوی و هیئت همراه ایشان با محسن المندلاوی سرپرست پارلمان عراق و نایب رییس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی، رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسؤولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ ساز و کارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیات اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق، سفیر ایران دیدار و گفت ‌و گو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6097208

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری