Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن - ایرنا - بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز چهارشنبه در دیدار با «پیتر مارر» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درباره بحران غوطه شرقی سوریه گفت ‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، جانسون با انتشار پیامی در توییتر ضمن اعلام این خبر افزود که سطح خشونت‌ها در غوطه شرقی مؤید اهمیت همکاری نزدیک دولت‌ها با ارگان‌هایی همچون کمیته بین‌المللی صلیب سرخ را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌ازاین معاون نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد نیز با ابراز نگرانی از وضعیت انسانی در غوطه شرقی سوریه گفت: امیدوارم به‌زودی قطعنامه‌ای دراین‌باره صادر شود.
جاناتان آلن امروز (چهارشنبه) در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع بررسی اهداف و اصول منشور سازمان ملل در حفظ امنیت و صلح بین‌المللی برگزار شد افزود: زمانی که در راخین میانمار به مردم حمله شد ما اقدام کردیم و جلوی کشتار بیشتر را گرفتیم. برجام نیز نمونه موفقی از همکاری ما برای جلوگیری از سلاح‌های هسته‌ای بود.
آلن تأکید کرد: در سوریه ما نمی‌توانیم بدبختی انسان‌ها و رنجشان را نادیده بگیریم. ما می‌توانیم باهم همکاری کنیم و باید از این تجربه‌ها در مورد سوریه و رسیدگی به وضعیت مردم استفاده کنیم.
ارتش سوریه از سه روز گذشته عملیاتی را برای سرکوب تروریست‌ها در منطقه غوطه شرقی ریف دمشق آغاز کرده است.
تروریست‌های مستقر درغوطه شرقی امروز با حملات خمپاره‌ای به منطقه مسکونی باب السلام دمشق پایتخت سوریه دو نفر را زخمی کردند.
برخی از شهرک‌ها و مناطق غوطه شرقی در استان ریف دمشق محل حضور تروریست‌های تکفیری است و ازآنجا اقدام به شلیک گلوله‌های خمپاره به مناطق مسکونی شهر دمشق و حومه می‌کنند.
اروپام ** هـ ن **1859

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • جنگ غزه محور اصلی سفر وزیر خارجه ترکیه به امارات
  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت