Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:34:43 GMT

عذرخواهی دراویش گنابادی از مردم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۹۳۰۹

عذرخواهی دراویش گنابادی از مردم

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه دراویش گنابادی در محکومیت جنایت خیابان پاسداران به شرح زیر است:

ما جمعی از فقرای گنابادی، مصیبت شهادت جمعی از پرسنل نیروی جان‌برکف‌ انتظامی را به مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

سلسله دراویش در ادوار گذشته با سرلوحه قرار دادن طریق مدارا و بی‌نیازی، از سیاست و قدرت به دور بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متأسفانه در سال‌های گذشته، جریانی مجذوب قدرت با بی‌مبالاتی زعما، ایجاد گردید و به‌تدریج رشد کرد و بدتر آنکه، مشایخی در خارج هم حامی، مشوق و دستگیر آن‌ها بودند.

در ماه‌های گذشته نیز دلقکی خارج‌نشین و معلوم‌الحال، دلق ریا پوشیده، با دم زدن از «شاه‌نعمت‌ا... ولی»، دستور قتل و به آتش کشیدن مسجد و حسینیه صادر می‌کند. و تأسف‌بار تر آنکه مشایخ و بزرگان نیز حجاب سکوت اختیار کرده و موضعی بازدارنده و قاطع در این خصوص ابراز ننموده‌اند. حال، کار بدانجا رسید که جمعی از صغار دراویش به جرم آتش زدن مسجد و امامزاده و گروه اخیر نیز به جرم کشتار نفوس مسلمانان دستگیر شده‌اند.

ما جمعی از فقرای گنابادی، سفره خود را از این سالوسان ریاکار و اغتشاش‌گر جدا می‌دانیم و بابت این بلیات از ملت و نظام، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. همچنین از حضرات مستطاب که تولیت جمعیت درویش را دارند، درخواست داریم که خالصانه، مسئولیت این اعمال ناصواب را پذیرفته و ابتدا انابه به درگاه حق‌جل‌جلاله‌ برند و در ثانی، مراتب عذر و تأثر فراوان جمعیت فقرای گنابادی را به ملت شریف ایران ابراز نمایند.

 در انتها تأکید می‌کنیم، چنانچه رویکرد مماشات زعما و قطب سلسله، همچنان تداوم یابد و باز هم مجالی برای تحرکات این خیل منجذب قدرت فراهم آید، این‌بار سکوت و صبر را جایز نداسته و به نحوی شایسته اقدام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!