Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: در زندگی امروز کسانی هستند که زندگی حضرت را الگوی خود قرار داده و زندگی فاطمی دارند. نمی گویم عده غالب را تشکیل می دهند اما عده ای وجود دارند که برکات موجود در عالم به خاطر وجود آنان است.    

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی کارشناس علوم قرآنی در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در باره الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه(س) گفت: بشر همیشه در طول تاریخ دچار غفلت شده است و 124000 پیامبر آمده اند تا بشریت را از ظلمت نجات دهند، در مقاطع مختلفی هم بشریت بیدار می شود و در کنار این بزرگواران افراد برجسته کم نظیری تربیت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در همین راستا افزود: همه ما غافل هستیم و به زندگی ارزشمند حضرت زهرا(س) توجه نمی کنیم اما در زندگی امروز کسانی هستند که زندگی حضرت را الگوی خود قرار داده و زندگی فاطمی دارند. نمی گویم عده غالب را تشکیل می دهند اما عده ای وجود دارند که برکات موجود در عالم به خاطر وجود آنان است.    

این کارشناس علوم قرآنی درباره اعمال افراد در ایام فاطمیه دوم بیان کرد: بهترین اعمال خواندن زیارت حضرت زهرا(س) و دعاهای وارده در این ایام است. افراد مصیبت هایی که بر حضرت فاطمه(س) وارد شده برای هم نقل کنند. در مجالسی که برای شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود شرکت کنند چون حضرت آنچنان بر گردن اسلام و مسلمانان حق دارند که هیچ کس قدرت ادای این حق را ندارد. همچنین افراد می توانند به زیارت مضجع شریف امامان و امامزادگان بروند.

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه کسانی که در تهران هستند می توانند به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بروند که زیارتشان مانند زیارت امام حسین(ع) است. نماز مخصوص حضرت زهرا(س) را بخوانند تا با این اعمال به خوبی از ایام فاطمیه بهره برداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمایشاتی دارند که قابل تامل است. ایشان می فرمایند: "من هر خواسته ای دارم در ایام فاطمیه از مادرمان حضرت فاطمه زهرا(س) میگیرم". این کلام نشان دهنده ارتباط خوب ایشان با بانوی برگوار اسلام است. بنابراین افراد در این ایام می توانند به در خانه حضرت فاطمه(س) رفته و علاوه بر حوائج اخروی حتی حوائج دنیوی را از ایشان دریافت کنند.

انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟