Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:26:42 GMT

20 کلاس درس شهرستان بن هوشمندسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۹۵۲۱

20 کلاس درس شهرستان بن هوشمندسازی می شود

شهرکرد - ایرنا- فرماندار شهرستان بن گفت: با همکاری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، انجمن اولیا دانش آموزان و یک بنیاد خیریه در این شهرستان 20 کلاس درس هوشمند سازی می شود.

به گزارش ایرنا، کمال اکبریان چالش تری روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بن تاکید کرد : از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون 15 کلاس درس در این شهرستان هوشمند سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هوشمند سازی هر کلاس درس به 50 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
اکبریان چالش تری به برگزاری برنامه های متعدد در زمینه های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی در مدارس شهرستان بن اشاره و تصریح کرد: این حجم از برنامه ها نشان دهنده پویایی آموزش و پرورش در حوزه های مختلف است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن نیز گفت: برگزاری کلاس های تقویتی، کارگاه های آموزشی، دوره های ضمن خدمت، تجدید میثاق با شهدا، رفع مشکلات سیستم های گرمایشی، برگزاری و شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی از مهمترین برنامه های اجرا شده این اداره در دو ماه گذشته بوده است.
محسن اسماعیلی اظهار کرد: ساخت آموزشگاه شهید طادی و خلیج فارس بن هم اینک بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.
هم اکنون 225 کلاس با 4هزار و 300 دانش آموز در شهرستان بن فعال است و تعداد کلاس های هوشمند شهرستان بن تا قبل از یکم مهر 1396 برابر 60 باب بود که اکنون به 75 کلاس رسیده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان بن در 28 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند