Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رحیم احمدی روشن چهارشنبه شب در کنگره ملی مصطفای شهید که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: امروز شهید مصطفی به الگویی برای جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی تبدیل شده است.
وی بیان کرد: پس از شهادت مصطفی احمدی روشن جوانان بسیاری خواستار تغییر رشته خود به فیزیک هسته ای شدند تا راه این شهید والا مقام را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: شهید احمدی روشن برای مردم ایران اسلامی یک سرباز وفادار به ولایت بود.
وی گفت: قدرت دانش هسته ‌ای دانشمندان، اقتدار و عزت نظام، دشمنان ما را مجبور کرد بر خلاف خواسته شان با ما وارد مذاکره شوند.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن اظهار داشت: شهید مصطفی، شهیدحججی و امثال این شهدای بزرگوار با علم به اینکه ممکن است به شهادت برسند راه خودشان را انتخاب کردند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: امروز دیگر از ابر قدرتی آمریکا خبری نیست و به نوعی از مسلمان شکست خورده است.
علیرضا زاکانی اظهار داشت: آمریکا با زیاده خواهی خود در فکر تسلط بر کشورهای اسلامی است.
وی بیان کرد: با تلاش دانشمندان جوانی همچون شهید مصطفی احمدی روشن ایران اسلامی به یک کشور هسته ای تبدیل شده است.
وی افزود: رسیدن ایران اسلامی به دانش هسته ای حاصل تلاش های شهیدان این حوزه است.
وی با بیان اینکه شهدا الگوهای بزرگی هستند که باید از آنها درس بگیریم، گفت: در تمام بخش های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی با بهره گیری از فکر و اندیشه جوانان به پیشرفت و توسعه می رسیم.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیام جهانی خود تمام معادلات منطقه را تغییر داد.
زاکانی اظهار داشت: 39 سال پیش در ایران اسلامی انقلابی به پیروزی رسید که به سوی وعده الهی برای حکومت مستضعفان و محرومان حرکت خود را آغاز کرد.
وی افزود: اگر چه سلطه گران صدها سال به غارت بشریت و داشته های متفاوت جامعه جهانی پرداخته بودند، اما این انقلاب آزادی، عدالت و معنویت را به جامعه جهانی هدیه کرد.
وی با اشاره به اتحاد آمریکا و شوروی بر سر مخالفت با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شرق و غرب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز بعد از آن انواع دسیسه ها و توطئه ها را علیه ایران پیشه خود کردند.
وی تصریح کرد: ایران در هشت سال جنگ تحمیلی مقابل 43 کشوری که به عراق کمک می کردند ایستادگی کرد.
به گزارش ایرنا شهید مصطفی احمدی روشن در روز 17 شهریور سال 1358 در روستای سنگستان استان همدان متولد شد و در سال 77 وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران گردید و در سال 81 از این دانشگاه در رشته مهندسی پلیمر فارغ التحصیل شد.
احمدی روشن دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود که سرانجام در روز 21 دی 1390 پس از خروج از منزل در تهران توسط دشمنان ایران اسلامی ترور و به شهادت رسید.
3213**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این جشنواره در دو بخش نمایشگاه آداب و رسوم لباس و غذاهای محلی مدارس سما،  برگزار و از خانواده شهدای دانش آموز،  در حادثه ترویستی13 دی در مسیرگلزار شهدای کرمان و  دانش آموزان برتر مدارس سما کرمان قدر دانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد