Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:10:40 GMT

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (630)

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۹۶۹۴

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (630)

خبرگزاري آريا - برترين ها - اميررضا شاهين نيا: سلامي دوباره خدمت همه شما عزيزان و همراهان مجله اينترنتي برترين ها. مثل هميشه با گزيده اي از فعاليت چهره ها در شبکه هاي اجتماعي در روزهاي گذشته در خدمتتان هستيم. از اين که امروز هم ما را انتخاب کرده ايد بسيار سپاسگزاريم.
ايام گذشت و باز هم به دهه مبارک فجر رسيديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهه اي که براي ما علاقه مندان به سينما با يک جشنواره گره خورده، جشنواره اي که هر سال برترين هاي سينماي سالي که پيش روي خود دارد را معرفي ميکند و يک جُنگ و رقابتي جذاب و دوستداشتني براي عاشقان هنر هفتم است، جدا از سير نزولي کيفيت آثار و داوري هاي اين جشنواره، باز هم جاي خود را در ميان اين قشر دارد و تب و تابش هنوز در ميان مردم زنده است. يکي دو روزي ميشود که سي و ششمين جشنواره فيلم فجر آغاز شده و 25 فيلم سوداي سيمرغ در 13 سينما در تهران و سينماهايي در ساير شهر ها به اکران در آمده است. در همين يکي دو روز اول اکران ها آثار نا اميدي از کيفيت فيلم ها بر چهره خارج شوندگان از سينما و يادداشت هاي منتقدين ميتوان ما را از ادامه داشتن روند نزولي کيفيت فيلم ها در جشنواره مطمئن کند، ولي خب ما با نگاهي مثبت به اين جشن نگاه مي کنيم و در کل مي خواهيم دور هم خوش بگذرانيم! مطلب اين روز ها را با عکس هاي مربوط به جشنواره و مراسم متعلقه آغاز خواهيم کرد. ممنون از همراهي تان.
مهناز افشار و بهروز شعيبي بازيگر و کارگردان فيلم دارکوب يکي از فيلم هاي خوب جشنواره (طبق پيش بيني ها) در اولين اکران اين فيلم در پرديس آزادي. البته فعلا کمي زود است در مورد خوب و بد بودن فيلم ها بگوييم، بايد همه را ببينيم و بعد نظر نسبي بدهيم.

بهاره کيان افشار و احسان کرمي در همين مراسم. بهاره کيان افشار امسال در جشنواره خيلي پر کار نيست و فقط يک فيلم "ماهورا" به کارگرداني حميد زرگرنژاد را دارد.

نويد محمد زاده، هومن سيدي و نويد پورفرجِ دو متري، بازيگران و کارگردان فيلم "مغز هاي کوچک زنگ زده" ساخته هومن سيدي که يکي ديگر از پرطرفدار هاي روزهاي اول اکران بوده است. "اعترافات ذهن خطرناک من" و "خشم و هياهو" از کارهاي برجسته گذشته سيدي است. هومن کلا به انتخاب نام يک کلمه اي براي فيلم هايش اعتقاد ندارد.

آقا باقر هم در يکي از پرديس هاي سينمايي حاضر شد و فيلم "تنگه ابوغريب" بهرام توکلي را ديد. حالا حالا که انتخاباتي پيش رو نداريم، تا جايي که يادمان است عشق سينما هم نبوده، حتما دليل ديگري داشته اين حضور.

رعنا آزادي ور در کنار مردم به تماشاي فيلم "چهارراه استانبول" نشست. فيلم خوش ساخت مصطفي کيايي که رعنا يکي از بازيگران آن است.

سيدمحمود رضوي، محمد حسين مهدويان و حميد فرخ نژاد در حاشيه نخستين اکران "لاتاري" فيلم خوش شانس اين جشنواره براي بردن سيمرغ ها. بازخورد ها در مورد اين فيلم بسيار متنوع است، خيلي ها آن را بهترين فيلم مهدويان و خيلي ها هم آن را شبيه آثار متوسط حاتمي کيا با چاشني سينماي کيميايي مي دانند! بايد صبر کرد و آراء ديگران را ديد.

ساعد سهيلي، پسر پر کار جشنواره امسال که کمر به بردن سيمرغ بسته در حاشيه اکران لاتاري. ساعد به جز لاتاريِ مهدويان، در "اتاق تاريک" روح الله حجازي و "ماهورا"ي حميد زرگرنژاد هم بازي کرده است.

همسر جان هم همراه آقا ساعد در مراسمات امسال حضور دارند.

افتتاحيه جشنواره با نام و ياد علي معلم عزيز آغاز شد. با حضور بانو آذر معماريان و اميد و ايمان عزيز. روح جنتلمنِ سينماي ايران شاد. ايمان پسر کوچک علي معلم از منظر چهره و استايل بسيار شبيه به علي معلم نازنين است و روز به روز اين شباهت بيشتر ميشود.

شبنم خانم مقدمي در حاشيه افتتاحيه مراسم که در برج ميلاد برگزار شده بود. شبنم که سابقه بردن سيمرغ بهترين بازيگر مکمل زن را دارد، امسال فقط با يک فيلم يعني "خجالت نکش" رضا مقصودي در جشنواره حاضر است.

مونا فرجاد هم در افتتاحيه حضور داشت. مونا نقش اول فيلم "ماهورا" در جشنواره امسال است.

پژمان بازغي در مراسم افتتاحيه. اميدواريم اين اضافه وزن محسوس پژمان بخاطر بازي در يک نقش ايجاد شده باشد نه پرخوري! و با ورزش و زندگي سالم به وزن ايده آل بازگردد. فيلم "هايلايت" اصغر نعيمي تنها فيلم پژمان در جشنواره امسال است.

تقدير از بزرگان سينما يکي از اقدامات پسنديده مراسم افتتاحيه جشنواره امسال بود که عمو اکبر عبدي يکي از تقدير شوندگان آن بود. در اين جا هم صحنه زيباي ابراز عشق عمو اکبر به همسر عزيزش را شاهد هستيد.

محمدرضا فروتن عزيز در بخشي از مراسم افتتاحيه روي سن آمد و به سخراني پرداخت. محمدرضا در جشنوراه امسال حضور ندارد، يعني به لطف هيئت داوران فيلم "سمفوني نهم" ساخته محمدرضا هنرمند که محمدرضا فروتن در آن هنرنمايي کرده بود در حضور در بخش مسابقه جشنواره جاي ماند.

بچه هاي مستعد انيميشن ايراني "فيلشاه" در مراسم فرش قرمز اين فيلم. اميدواريم اين فيلمِ برجسته سرآغازي براي ساخته شدن انيميشن هاي ارزنده در سينماي کشورمان باشد.

کامبوزيا پرتوي، نسرين مرادي و سعيد اقاخاني کارگردان و بازيگران اصلي فيلم "کاميون" در مراسم فرش قرمز اين فيلم. فيلمي که انتظار ميرفت خيلي خوب باشد ولي اکثريت از تماشاي آن ناراضي بودند. گويا اکتِ ضعيف نيکي کريمي (که حضور در مراسم را تحريم کرده است) به پاشنه آشيل اين فيلم تبديل شده است.

استاد منوچهر اسماعيلي دوبولور خوش صدا و تکرار نشدني سينماي کشورمان يکي ديگر از تقديرشوندگان مراسم افتتاحيه جشنواره بودند. ارزوي سلامتي داريم براي همه بزرگان سينما.

آقا کامبيز ديرباز در کاخ جشنواره. فيلم "سو تفاهم" احمدرضا معتمدي که يکي از فيلم هاي بي سر و صداي جشنواره است، تنها فيلمي است که کامبيز در آن هنرنمايي کرده است.

امين خان حيايي، سوپراستاري که ميخواهد امسال يک سيمرغ به کارنامه بلندبالاي خود اضافه کند. افتخاري که امين شانس بالايي براي کسب آن دارد و هنرنمايي بي نقص او در "شعله ور" حميد نعمت الله و "دارکوب" بهروز شعيبي شانس او را براي شکار سيمرغ دوچندان کرده است. امين براي اثبات خود آمده است، تا بگويد او صرفاً يک کمدي باز و هميشه حاضر در فيلم هاي تجاري نيست و مي تواند در سينماي هنري هم بدرخشد.

مهدي پاکدل خوشتيپ در مراسم افتتاحيه. مهدي در فيلم "چهارراه استانبول" هنرنمايي کرده است.

محسن کيايي و برادرزاده اش در حاشيه مراسم افتتاحيه. او هم يکي ديگر از بازيگران فيلم برادرش، يعني "چهارراه استانبول" است.

هومن شاهي و جواد عزتي براي تماشاي يکي از فيلم هاي جواد، يعني "لاتاري" يا "تنگه ابوغريب" به پرديس آزادي رفته بودند.

بازيگران و کارگردان فيلم "جاده قديم" همگي با لباس مشکي در مراسم فرش قرمز اين فيلم حاضر شدند. اين هماهنگي لباس قطعا دليل ديگري جز جلب توجه رسانه ها ندارد، دليلي که در ادامه منجر به اظهار نظر هاي عجيب و غير ضروري خانم حکمت در نشست خبري شد. نشست خبريِ يکي از ضعيف ترين فيلم هاي جشنواره به زعم اکثر بينندگان و کارشناسان.

باران کوثري اين بار با "عرق سرد" آمده تا بار ديگر سيمرغ شکار کند. فيلم دغدغه مند سهيل بيرقي در دو روز اول اکران فوق العاده محبوب بوده است و ميتوان آن را نامزد بهترين فيلم مردمي جشنواره دانست.

الناز حبيبي در گوشه اي از مراسم افتتاحيه جشنواره در سالن برج ميلاد. الناز با فيلم "خجالت نکش" در جشنواره حضور دارد.

ليندا کياني هم در افتتاحيه حضور داشت و هميشه يکي از افراد هميشه حاضر در کاخ جشنواره است و تا روز اخر با تمام نگهبانان و سکوريتي هاي برج ميلاد سلام و عليک پيدا ميکند. ليندا کياني هم با "خجالت نکش" رضا مقصودي در جشنواره حضور دارد.

جشنواره هميشه بهترين فرصت براي عرضه آخرين ابداعات صنعت مد و پوشاک بوده است. مثل اين لباس عجيب مهناز افشار.

بهرام خان رادان و سحر خانم دولتشاهي، در حاشيه اولين اکران "چهارراه استانبول".

خانم هاي بازيگرِ" عرق سرد" در مراسم اولين اکران اين فيلم در پرديس ازادي. سحر دولتشاهي، باران کوثري، هدي زين العابدين و ليلي جان رشيدي.

شيلا خداداد در هيچ فيلمي از جشنواره امسال حضور ندارد، ولي خب دلش مراسم جشنواره ميخواهد و با همسرش به پرديس آزادي رفته است.

محمدرضا غفاري عزيز در نشست خبري "جاده قديم" منيژه حکمت.

بانو مهتاب کرامتي، در همين نشست خبري. جاده قديم تنها فيلم مهتاب در جشنوراه امسال است.

ترلان خانم قبول نيست، بايد لب ها را هم سياه ميکردي!

سلفي ليندا کياني در کنار شبنم مقدمي، بهرام رادان، مصطفي کيايي و سايرين در افتتاحيه جشنواره.

تيپ هاي خز مسخره در اکران مغز هاي کوچک زنگ زده.

شبنم قليخاني هم يکي از عکاس ها را گير انداخت تا در راهرويي خلوت از او عکس بگيرد.

هومن: ميخواي باهاش چيکار کني؟
نويد: با چي؟
هومن: با سيمرغ بهترين بازيگر مکمل ديگه! :))
نويد: اصلا هم خنده دار نبود.

عکس هاي غير جشنواره اي را با اين عکس زيبا که خبر از بابا شدن محسن تنابنده ميدهد شروع ميکنيم. اميدواريم قدم نامي جان پر از خير و شادي براي محسن و خانواده عزيزش باشد. چه عجب يک نفر يک اسم درست و حسابي براي بچه اش انتخاب کرد.

اميررضا دلاوري و ساميه لک در نمايي از سريال "آنام"، ساخته جديد جواد افشار که اين شب ها از تلويزيون پخش ميشود. سريالي که نديده ام جايي سخني از آن باشد، اين يعني خيلي مخاطب جذب نکرده است. البته هنوز شروع کار است و سريال هاي جناب افشار 100 قسمت طول ميکشد تازه خط داستاني سريال مشخص شود.

سلفي جالب عليرضا جهانبخش با جايزه بهترين بازيگر هفته ليگ هلند.

شخصيت واقعي رابين هود بالاخره لو رفت.
جدا از شوخي اين چه کيکي است که نزديکان و دوستان براي حامد گرفته اند؟! خب حالا يک نفر عشق پول است، شما بايد آبرويش را ببريد؟!

عذاب و شکنجه روحي و جسمي بالاتر از اين عکس فرهاد بشارتي در زمستانِ شمال سراغ داريد؟؟

سلفي هليا امامي و گربه ايراني اش. از آن گربه هاي سوسولي که استخوان مرغ را با پا پس ميزند و کنسر مخصوصش را ميخورد. نميداند سر همين يک تکه استخوان در کوچه جنگ تن به تن به راه مي افتد.

حتما دليلي داشته که احمد ايراندوست اين عکس از خود را منتشر کرده. قطعا دليلي داشته و به کسي قولي داده است.

تفريحات لاکچري مهدي قرباني بازيگر نوجوان سينما و تلويزيون.

رامين رضائيان طي اين سلفي از مدل موي جديدش رو نمايي کرد. بازيکن ها را ميفرستيم اروپا فوتبال ياد بگيرند، ولي بيشتر جلف بازي ياد ميگيرند.

سردار آزمون هر دو هفته يک بار به نماز جمعه ميرود و اين استوري را ميگذارد. قبول باشد.

لطفا پيش از نوشتن کپشن براي عکس گندمي هايتان کمي دقت کنيد، شايد خروجي خوشايند نباشد :))

عجب! بازيکنان پرسپوليس دور عابر بانکشان جمع شده و اين عکس را گرفتند. تمام تلاش خود را ميکنم تا به جوراب هاي تفرت انگيزشان توجه نکنم.

بابک حميديان، مينا ساداتي و ستاره اسکندري، در روزهاي ضبط فيلم "سرو زير آب" ساخته محمدعلي باشه آهنگر که يکي از خوب هاي احتمالي جشنواره خواهد بود.

مهتاب ثروتي بازيگر جوان سينما و تئاتر با موهاي مجعد هميشگي اش در نمايي از فيلم سينمايي "دون ژوان" که اشاره اي به عوامل آن نشده است.

سلفي بنيامين و رفيق افغانستاني اش آقا شاه ولي.

قبلاً شلوار ها کمي پارگي داشتند، ولي حالا پارگي ها اندکي شلوار دارند.

توضيحات هادي حجازي فر در مورد تيتر هاي عجيبي که سايت ها از اظهاراتش درباره حضورش در فيلم "به وقت شام" زده اند. خيلي سخت نگير هادي جان، کسب و کارشان است.

پدر و مادر عزيز اميد حاجيلي در پنجاهمين سالگرد ازدواجشان که در کنسرت پسرشان جشن گرفته شد. اميدواريم هميشه سلامت و خوشبخت باشند.

اين پست محسن مسلمان يعني اينکه مهدي رحمتي در اکثر مواقع حرف چرت ميزند :)) يک تبريک گفتن هم بلد نيستند.

مهران مديري و دخترش شهرزاد خانم در جشن تولد دخترش که در يک رستوران لوس برگزار شده بود. آرزوي سلامتي و سعادت داريم براي خانواده محترم مديري.

محسن چاوشي با انتخاب اين عکس غمگين از فريدون، جشن تولد او را تبريک گفت. عکسي به غمگيني صداي فروغي. روحش شاد و يادش گرامي باد.

گويا زياد از خوشپوشي فرهاد مجيدي تعريف کرديم، شورش در آمد.

عشق و حال هواداران پرسپوليس با يکه تازي تيمشان ادامه دارد، مهراب هم که پيشگام اين عشق و حال است.

پست هاي بنيامين خيلي خوب و جذاب هستند، ولي نحوه بيان و مدل مثلاً خاص او حسابي حوصله سر بر است. نشانه گذاري ها و شماره هايي که کاملاً الکي در کپشن ميگذارد و ساير اداهايي که شاهدش هستيد.
پ.ن: روح همسر اول بنيامين شاد.

پژمان بازغي و آزاده زارعي در راه اصفهان. براي چه کاري و کدام فيلم، نميدانيم.

ابراز دلتنگي تينا پاکروان براي فرزندانش. آرزوي سلامتي داريم براي همه کوچولو هاي عزيز.

وحيد خان شمسايي هستند، رکورددار "سايق" تعداد گل ملي در جهان. رکوردي که بود و ديگر نيست.

گذر زمان با مهدي فحيم زاده، به روايت مهدي فخيم زاده. تنشان سلامت.

شهرام جان هنرنمايي پسرت بسيار زيبا و چشمگير است، همين را الگو کن و تتو بزن. باور کن از نصف تتو هايي که وليباليست ها ميزنند قشنگ تر است.

ستاره پسياني و تشکر از هوتن شکيبا و ساير مردمي که موفقيتش در جشنواره تئاتر فجر را تبريک گفته بودند.

عکس جديد آيدا نامجو که اين روز ها از سواري کردن روي موج "سريالي" پيش آمده براي وي لذت ميبرد.

روز و شب هاي الناز شاکردوست اينگونه مي‌گذرد. آرزوي بهبود و سلامتي داريم براي الناز عزيز.

البته آنقدر ها هم که عکس بالا نشان ميدهد سخت نميگذرد!

سلفي مليکا زارعي در حال برف بازي در کنار مادرش. مادري که ماشاالله از خواهرش مريلا زارعي هم جوانتر نشان ميدهد.

اگر عليرضا حقيقي باشي، ميتوان کت تک بپوشي و از روي آن هم پالتو به تن کني و همه اتفاق نظر داشته باشند که چقدر خوشتيپي. مبحث خوشتيپي است و از علي ضيا بابت اهميت ندادن به وي عذر ميخواهيم.

رضا رفيع و طنازي هايش با طب سوزني.

تبريک فراوان به اشکان دژاگه عزيز که پس از مدت ها بدون تيم ماندن به يکي از تيم هاي اصيل انگلستان يعني ناتينگهام فارست پيوسته است. تيمي که با دو بار قهرماني ليگ قهرمانان لقب غول خفته اروپا را از آن خود دارد. اميدواريم اين غول با اشکان و همتيمي هايش باز بيدار شود.

با اين خاطره بازي محمد بحراني از هزار سال پيش مطلب امروز را به پايان مي بريم. ممنون از اينکه همراهمان بوديد، تا فردا، خداوند بزرگ يار و نگهدارتان.

مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»

به گزارش خبرگزاری مهر، فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی «آسمون» که با هدف حمایت از تولیدات فضای مجازی نوجوانان تشکیل شده است، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

این جشنواره که با محوریت تولیدات نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در ۶ موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است.حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی) خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون، نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون (هویت اجتماعی) ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون ۳- فضامون (هویت مجازی) تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟ مثلاً تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتیامن و سالم بسازیم ۴- خاکمون (هویت ملی) تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم .۵- خدامون (هویت دینی) درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون است.

قوانین ارسال ویدیو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد. جوایز جشنواره شامل میلیاردها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است.همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بسترهای مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود.

مراسم پایانی جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

کد خبر 6097379 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی