Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:29:07 GMT

برگزاری عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در شلمزار

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۹۹۷۳

حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر افزود: مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) باشکوه و عظمت خاصی در شهر شلمزار به همت هیئت های مذهبی و عموم مردم برگزار شد.
حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این بانوی نمونه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) عمر کوتاهی داشت اما مصیبت زیادی را تحمل شد و رنج و درد زیادی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی پاکدامن زندگی ساده ای داشت که باید الگوی جامعه اسلامی باشد.
حجت‌الاسلام منصوری بروجنی تصریح کرد: ما باید زندگی حضرت زهرا (س) را از ولادت تا لحظه شهادت دنبال کنیم تا به حقیقت وجودی ایشان دست یابیم و بتوانیم برای معرفی آن حضرت در آثار هنری خود بهره کافی و وافی را ببریم، هر سالِ عمر حضرت زهرا (س) هزاران موضوع مورد استفاده برای ما دارد که باید به درستی و با دقت زیاد به آن بپردازیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود