Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - یک مسئول پلیس نیجریه چهارشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی حمله دو روز گذشته گروه تروریستی بوکو حرام به شرق نیجریه، یکصد و 11 دانش آموز دختر ناپدید شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «عبدالمالک سومونو» مسئول پلیس ایالت «یوبی» نیجریه با بیان این که در پی این حمله 926 دانش آموز دختر از دست نیروی های بوکوحرام فرار کرده اند که تنها 815 تن از آنها بازگشته اند، البته پلیس تایید نکرد که این افراد ممکن است از سوی تروریست ها ربوده شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه تروریستی عصر سه شنبه ( روز گذشته ) به این دبیرستان دخترانه در شمال شرق نیجریه حمله کرده بود.
یکی از شهروندان نیجریه ای در این باره گفته است: یک کاروان متشکل از چند خودروی حامل تروریست های مسلح عصر سه شنبه با ورود به روستای «دابچی» در منطقه «بورساری» در ایالت «یوبی» به سمت دبیرستان دخترانه حرکت کرده بود.
این حمله، اقدام تروریست های بوکوحرام به ربودن 200 دانش آموز شهرک شیبوک در آوریل 2014 (فروردین 93) را یاد آوری می کند که با موجی از خشم جهانیان روبه رو شد.
شبس**9363*1488 **

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد