Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید موفق شد در یک بازی برتر، با پیروزی مقابل لگانس، انتقام شکست مقابل این تیم در جام حذفی را بگیرد و شرایطش را در جدول لالیگا بهتر کند. 

طرفداری - از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا، امشب از  ساعت 21:15 رئال مادرید مهمان لگانس بود. 

 مشخصات بازی

 تورنمنت: لالیگا اسپانیا

تاریخ: 2 اسفند 1396

ساعت: 21:15

استادیوم: مونیسیپال ده بوتارکه

داور: خوزه لوئیز گونزالز گونزالز

گلزنان: بوستینزا (6) برای لگانس

وازکز (11) و کاسمیرو (33)، راموس (90-پنالتی) برای رئال مادرید

 آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر بازی را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گزارش بازی

بازی بسیار جذاب دنبال شد. در ابتدا در دقیقه 6 لگانس موفق شد گل اول را به ثمر برساند. روی ارسال کرنر از سمت چپ، ضربه سر بوستینزا با واکنش کاسیا برگشت داده شد اما در ریباند، بوستینزا با یک شیرجه به سمت توپ، با سر دروازه را باز کرد. با این حال شادی آنها طولی نکشید زیرا وازکز موفق شد در دقیقه 11 کار را خیلی زود به تساوی بکشاند.  لگانس توپ را پشت محوطه جریمه خودی از دست داد. بنزما توپ را به کاسمیرو و او توپ را به وازکز رساند. مهاجم اسپانیایی در یک موقعیت بسیار خوب با یک ضربه پای راست توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

رئال مادرید بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما لگانس نیز در هجوم گاهی خطرساز و شجاع نشان می داد. در دقیقه 17 آسنسیو در یک موقعیت خوب شوتزنی، ضربه خوبی به توپ نزد و کیار توپ را به راحت گرفت. با این حال آسنسیو در نیمه اول یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بارها با حرکات تکنیکی اش، دفاع تیم حریف را به هم می ریخت. در دقیقه 33، رئال مادرید موفق شد روی حرکت یک و دوی زیبا کاسمیرو و بنزما به گل برتری برسد. پس از گل نیز رئال مادرید تحت فشار نبود و به نظر می رسید آنها هستند که شانس بیشتری برای گلزنی دارند. بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود مهمان به پایان رسید. 

در ابتدای نیمه دوم لگانس دو تعویض در ترکیبش انجام داد اما مانند نیمه اول، رئال مادرید مالکیت بیشتری داشت و توپ را در اکثر مواقع در اختیار داشت. برنامه لگانس این بود که با گل نخوردن در بازی بمانند و نیم نگاهی در ضد حملات به گل حریف داشته باشند. کم کم لگانس جلو کشید و چند حمله روی دروازه رئال مادرید ترتیب داد. در دقیقه 64، بیوویو صاحب یک موقعیت خوب روی دروازه رئال مادرید شد اما کاسیا با یک واکنش خوب توپ او را مهار کرد. 

در نیمه دوم موقعیت های خطرناک روی دروازه ها بسیار کم بود و رئال مادرید شرایط بازی را کنترل می کرد. در دقیقه 82 پاس خوب بیل در محوطه جریمه به ایسکو رسید و او با جا گذاشتن مدافع مستقیمش، ضربه کم جانی به سمت دروازه زد و کیار توپ را به راحتی مهار کرد. در دقیقه 88 گرت بیل با کنترل خوب و شوت پای چپ از راه دور قصد گلزنی داشت اما توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به صورت خطرناک به بیرون رفت. در دقیقه 89 کواچیچ روی یک حرکت ترکیبی زیبا با وازکز به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و با خطا متوقف شد. داور نقطه پنالتی را نشان داد و راموس با یک ضربه پای راست محکم توپ را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد. 

 شرح گل ها

دقیقه 6، بوستینزا برای لگانس: روی ارسال کرنر از سمت چپ، ضربه سر بوستینزا با واکنش کاسیا برگشت داده شد اما در ریباند، بوستینزا با یک شیرجه به سمت توپ، با سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 11، وازکز برای رئال مادرید: لگانس توپ را پشت محوطه جریمه خودی از دست داد. بنزما توپ را به کاسمیرو و او توپ را به وازکز رساند. مهاجم اسپانیایی در یک موقعیت بسیار خوب با یک ضربه پای راست توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه 33، کاسمیرو برای رئال مادرید: یک حرکت یک و دوی زیبا از بنزما و کاسمیرو باعث شد هافبک برزیلی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند. 

دقیقه 90، راموس برای رئال مادرید (پنالتی): کواچیچ روی یک حرکت ترکیبی زیبا با وازکز به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و با خطا متوقف شد. داور نقطه پنالتی را نشان داد و راموس با یک ضربه پای راست محکم توپ را وارد دروازه کرد.

 خلاصه بازی

تکمیل می شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم رئال مادرید به بارسلونا توسط بلینگام در دقیقه ۹۱ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • گل سوم رئال مادرید به بارسلونا توسط بلینگام در دقیقه ۹۱ + ویدئو
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!