Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@13:36:24 GMT

5 کاشته دیدنی از 5 ستاره بارسلونا در 20 سال اخیر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۱۹۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

گل های بسیار زیبای ستاره های بارسلونا از روی ضربات کاشته

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این ویدئو شما بینندگان پارس فوتبال ۵ کاشته دیدنی از ۵ ستاره بارسلونا در ۲۰ سال اخیر را مشاهده می کنید.این گل های زیبا توسط ستارگان بزرگی چون :مسی ؛رونالدینهو ؛ ریوالدو ؛نیمار و کومنبه ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟

نگاهی به بازیکنانی که بیشترین بازی را در کنار مسی داشته‌اند، انداخته‌ایم.

طرفداری | لیونل مسی دارنده هشت توپ طلای جهان سال‌های سال است که چشم‌ها را خیره جادوی هنر خود در مستطیل سبز ساخته است.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه بارسلونا و همچنین تیم ملی فوتبال آرژانتین، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای لیونل مسی در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای مسی با او داشته‌اند. سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی توانمند سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که بیشترین بازی را در کنار لیونل مسی داشته است. بوسکتس با هم‌بازی شدن دوباره با لئو در اینتر میامی توانسته به آمار خود از این حیث اضافه کند. بوسکتس با 586 بازی در کنار لیونل مسی در تیم‌های بارسلونا و اینتر میامی، در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرد که در کنار اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال بازی کرده‌اند.

جرارد پیکه با 506 بازی در بارسلونا، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار مسی داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم آندرس اینیستا با 489 بازی قرار می‌گیرد. خاویر ماسکرانو، هموطن مسی هم با 414 بازی در رده چهارم و ژاوی هم با 399 بازی در جایگاه پنجم ایستاده است. در ادامه نگاهی به بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی می‌اندازیم.

بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی (رده‌های 11 تا 20) تیم منتخب بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار لیونل مسی

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • (ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا