Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@01:43:19 GMT

شایعه سفر روحانی به ارتفاعات دنا تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۰۴۵۶

شایعه سفر روحانی به ارتفاعات دنا تکذیب شد

غلامرضا قائدیها مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر حضور رئیس جمهور به ارتفاعات دنا اظهار داشت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و از اساس کذب است و این خبر را تأیید نمی‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی وارد اصفهان شد و در فرودگان بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان تصریح کرد: سفر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزشکی پزشکی به اصفهان سفری 3 روزه است.

وی در پاسخ به این سئوال که وزیر بهداشت برنامه‌ای برای سفر به ارتفاعات دنا هم دارند، گفت: خیر برنامه‌ای برای حضور در این منطقه ندارند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما­  گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ۲۵ اسفند تاکنون به صورت سرپایی درمان شده اند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بود.

بهرام عین اللهی همچنین گفت: با وجود کاهش شش درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر بهداشت با اشاره به انجام ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس در سطح کشور از ۲۵ اسفند تاکنون، گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و نیرو‌های اورژانس ۵۸ هزار بیمار را در محل درمان کرده اند و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

بهرام عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: دوهواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وزیر بهداشت همچنین درباره بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی، هفت تن مواد غذایی فاسد معدوم شده و در۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی، ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردن بهداشت مهر و موم شده است.

دیگر خبرها

  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی