Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: در روز‌های آینده ثابت خواهد شد که ما مقاوم تریم و دست برتر را داریم. ما بیش از گذشته دشمن را حیرت زده خواهیم کرد. 

او تاکید کرد: ما طرح‌های صلح بسیاری ارائه کرده‌ایم اما این طرح‌ها پاسخ مثبتی نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اشک‌های دروغینی که برای رسیدن یک موشک به ریاض ریخته می‌شود، تعجب می‌کنیم.

صالح الصماد گفت: سران سیاسی و ملت یمن طرفدار برقراری صلح هستند؛ هرچند که قادر به جنگ و مقابله با تنش آفرینی‌های متجاوزان هستند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: با اقدام متجاوزان در بهره‌گیری از نیرو‌های افغان و پاکستانی در جبهه‌های نبرد، ما وارد مرحله جدیدی شده‌ایم. متجاوزان پیشتر هم برای نبرد با یمنی‌ها به استخدام مزدور روی آورده بودند.

او ادامه داد: ما نیازی به آوردن نیرو از خارج از کشور نداریم چرا که خود نیرو‌هایی آزموده در میان قبایل یمنی و نیرو‌های مسلح داریم.  

صالح الصماد افزود: کسانی که در پی فتنه ماه دسامبر بازداشت شدند و همچنان در بازداشت به سر می‌برند طی دو سه روز آینده آزاد خواهند شد و ما باید این پرونده را ببندیم.

او تاکید کرد: ما تاکنون در نشست‌های مختلف طرح‌های صلح متعددی ارائه کرده ایم. ما حتی حاضریم در برابر توقف حملات هوایی سعودی به یمن، حملات موشکی خود به سعودی را متوقف کنیم.

او ادامه داد: دشمن ما متکبر و مستکبر است و عقده حقارت دارد و خود را در آغوش آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انداخته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز

هم‌زمان با ورود یک سامانه بارشی پرقدرت در مناطق جنوبی ایران و کشور‌های منطقه، ویدئو‌هایی از سیلاب و آب‌گرفتگی شدید معابر در برخی از مناطق منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جزیره هرمز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • دو ملاک مهم عمل صالح کدام است؟
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری