Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان باواریایی ها از پیروزی برابر بشیکتاش خوشحال به نظر می رسد.

طرفداری - اسون اولرایش به تمجید از مولر پرداخته است.

به گزارش اشپورت آینس، مانوئل نویر مدت زمان زیادی است که به دلیل مصدومیت از میادین دور است. این دروازه بان بعد از بازگشت از تایلند هنوز هم در تمرینات تیمی شرکت نکرده است. در غیاب این گلر، اسون اولرایش تا حدی توانسته جای او را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولرایش در مصاحبه ای درباره نویر گفته است:

به نظر می رسد همه بازگشت نویر را می خواهند. او خوب تمرین کرده و در تایلند بیکار ننشسته است و برنامه خاصی برای تمرین کردن داشته است.

 او درباره مولر نیز گفت:

او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. مولر خوب کار می کند و در خدمت تیم است. از این که او دوباره موفق به گلزنی شد، خوشحالم.

 اولرایش درباره بازی برابر بشیکتاش نیز صحبت کرد:

می خواستیم گره بازی را باز کنیم و موفق هم شدیم. توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. می خواستیم در صورت امکان همه راه ها را برای گلزنی امتحان کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت

کوین یامگا تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده است. یکی از تصاویر ثبت‌شده از تمرین استقلال نشان می‌دهد کوین در سالن بدنسازی استقلال همراه دیگر آبی‌ها مشغول تمرین بدنسازی است.

به گزارش مشرق، بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال بهترین خبر برای تماشاگران این تیم است. کوین جدا از این‌که از نظر فنی یک بازیکن خوب برای آبی‌ها بوده ازنظر محبوبیت هم جایگاه ویژه‌ای در بین هم‌تیمی‌ها و هم‌چنین تماشاگران استقلال دارد تا جایی که خیلی‌ها به وی لقب الماس سیاه استقلال را داده‌اند.

شروع تمرینات کوین با استقلال و هم‌چنین حفظ آمادگی و استایل بدنی موجب شده تا خیلی‌ها از بازگشت این بازیکن به ترکیب آبی‌ها در هفته‌های پایانی این فصل خبر دهند.

پرس‌وجوی ما از اطرافیان استقلال در مورد این بازیکن منجر به این نتیجه شد که روند بهبودی کوین یامگا رضایتبخش است و او از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارد اما کمی از شرایط مسابقه به دور است. از سویی کوین به خاطر مسایل پزشکی در دور برگشت از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شده و در فصل آینده بار دیگر به ترکیب آبی‌ها برمی‌گردد.

این روزها علاوه بر کوین یامگا، رضا میرزایی هم در شرایطی با آبی‌ها تمرین می‌کند که وارد لیست استقلال نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم