Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@17:11:24 GMT

جنجال بر سر نامزدی یک سگ در انتخابات آلمان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۰۴۶

جنجال بر سر نامزدی یک سگ در انتخابات آلمان

 اعضای حزب سوسیال دموکرات آلمان از روز سه شنبه در رای گیری برای شرکت این حزب در دولت ائتلافی به ریاست «آنگلا مرکل» شرکت کرده اند.

این در حالی است که اقدام روزنامه بیلد در نامزد کردن یک سگ به عنوان عضو این حزب چپ گرای میانه رو، موجی از واکنش ها را به دنبال داشته است.

روزنامه بیلد می نویسد: با هدف راستی آزمایی کارکرد سیستم عضو گیری حزب سوسیال دموکرات سگی را با نام «لیما» ثبت نام کردیم و پس از ارائه اطلاعاتی در خصوص این سگ، وی به عضویت حزب مذکور پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه مدعی است از آنجا که یک سگ توانسته به عضویت حزب سوسیال دموکرات درآید، سیستم عضو گیری این حزب مشکل داشته و عملا رای گیری که انجام می گیرد، بی ارزش است.

با این حال مقامات حزب سوسیال دموکرات ضمن رد این ادعا می گویند این اقدام با اقراض سیاسی انجام گرفته و نمی تواند عملکرد حزب را زیر سوال ببرد.

از سوی دیگر پس از آنکه سخنگوی حزب سوسیال دموکرات در واکنش به این اقدام خواستار لغو عضویت «لیما»و اخراج این سگ از حزب شد، روزنامه بیلد این حزب را به دشمنی با حیوانات متهم کرد.

این روزنامه پر تیراژ در اثبات ادعای خود با شماری از کارشناسان مصاحبه کرده و همچنان بر تنور شایعات و جنجال سازی در این خصوص می دمد.

گفتنی است در این رای‌گیری که از روز سه‌شنبه آغاز شده، بیش از ۴۶۰ هزار عضو حزب سوسیال دموکرات درباره اینکه مجدداً با حزب محافظه‌کار مرکل ائتلاف کنند؛ تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»

دولت رئیس‌جمهور ایالات متحده با فشار مجدد از سوی دیگر دموکرات‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن رژیم صهیونیستی برای عدم تهاجم گسترده به رفح، شهری که تقریبا نیمی از ۲.۳ میلیون نفر ساکنان نوار غزه در آن پناه گرفته‌اند، مواجه است.

به گزارش ایسنا، ۵۷ نفر از ۲۱۲ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نامه‌ای را امضا کردند که در آن از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا هر اقدام ممکنی را برای منصرف کردن کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حمله همه‌جانبه به این شهر نزدیک مرز مصر انجام دهد.

در نامه این چهره‌های دموکرات آمریکا آمده است: «ما از شما می‌خواهیم با استناد به قوانین و سیاست‌های موجود، فورا از برخی کمک‌های نظامی تهاجمی به کابینه اسرائیل، از جمله کمک‌هایی که با تکیه بر قوانین کنونی است، استفاده کنید تا از حمله تمام‌عیار به رفح جلوگیری شود.»

به گزارش رویترز، کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر در مورد این نامه که به رهبری نمایندگانی چون «پرامیلا جایاپال» و «مادلین دین» تدوین شده بود، پاسخ نداده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر گفت هنوز طرحی برای حمله وعده داده شده رژیم صهیونیستی به رفح که از غیرنظامیان محافظت کند، ندیده است و تکرار کرد که واشنگتن نمی‌تواند بدون چنین طرحی از چنین حمله‌ای حمایت کند.

حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه ملت فلسطین، آن هم در سالی که آمریکا انتخابات ریاست جمهوری در پیش دارد، فشار سیاسی مضاعفی بر دوش این رئیس‌جمهور دموکرات، به‌ویژه از سوی دموکرات‌های جوان وارد کرده است. این امر موجی از آرای اعتراضی «عدم تعهد» را در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها ایجاد کرد و همچنین موج اعتراضات طرفداران فلسطین را در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده به راه انداخته است.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • اولین کسی که بایرن را رد نکرد: برادرزاده پدرخوانده!‏
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏