Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ در یکی از بازی های شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم سویای اسپانیا در ورزشگاه سانچز پیس خوان میزبان شیاطین سرخ لندن بود.

شاگردان وینچنزو مونتلا در این بازی بارها دروازه میهمان انگلیسی خود را تهدید کردند اما درخشش داوید دخه آ سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد مانع از گلزنی سویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ژوزه مورینیو برای بازی برگشت که سه شنبه ۲۲ اسفند در اولدترافورد برگزار می شود چاره ای جز پیروزی مقابل این حریف اسپانیایی نداشته باشد.

 

در دیگر بازی چهارشنبه شب شاختار در اوکراین میزبان تیم آاس رم ایتالیا بود.

در این بازی تیم میهمان ابتدا با گل چنگیز اوندر در دقیقه ۴۱ از شاختار پیش افتاد اما در نیمه دوم بازی اوکراینی ها با بازی برگشتند.

فاکوندو فریرا در دقیقه ۵۲ بازی را به تساوی کشاند و فرد در دقیقه ۷۰ با یک ضربه کاشته استثنایی گل دوم را وارد دروازه رم کرد تا اوکراینی ها با این نتیجه بیش از پیش به صود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار شوند.

بازی برگشت این دو تیم هم سه شنبه ۲۲ اسفند در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدال شش امتیازی استقلال خوزستان و نفت آبادان در شرایطی به سود شاگردان سیروس پورموسوی پایان یافت که این تیم در دقایق تلف شده موفق به ثبت گل برتری و شاید سرنوشت ساز خود شد.

پورموسوی که در این فصل بیشتر گل‌های دریافتی تیمش در دقایق تلف شده بود تا امتیازات حساسی را از دست بدهد، اینبار شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در دومین دقیقه از وقت اضافه برابر نفت آبادان توانست جشن پیروزی بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه پورموسوی اینبار برخلاف بازی رفت که تیمش در دقیقه تلف شده گل تساوی را دریافت کرده بود و دو امتیاز حساس را از دست داده بود، شرایط کسب پیروزی را از آن خود کرد.

سه امتیاز ارزشمندی که شاید به قیمت بقای این تیم بتوان از آن یاد کرد و اکنون پورموسوی که بازی هفته گذشته برابر پیکان را با حواشی و اتفاقات آن از دست داده بود، به بردی طلایی دست یابد و شانس بقا را برای آبی‌پوشان در بالاترین حد ممکن ببیند.

بازی رفت دو تیم در شرایطی که با تک گل جواد آقایی پور تا دقیقه 90 در جریان بود، در نهایت با گل تساوی که احمد شریعت زاده به ثمر رساند با تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد خود را از دست رفته ببینند و جایگاه‌شان همچنان در منطقه خطر قرار داشته باشد.

استقلال خوزستان و پورموسوی اکنون با این برد ارزشمند راهی سیرجان خواهند شد تا با انگیزه بالاتری به دنبال امتیازات باقیمانده باشد. دیداری که از جهت اتفاقات بازی رفت و نادیده گرفته شدن گل پیروزی بخش این تیم برابر گل گهر، از اهمیت زیادی برای آبی‌ها برخوردار است تا آنها با انگیزه زیادی مهیای این جدال و تفابل با شاگردان اوزونیدیس شوند.

دیگر خبرها

  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • بعد از ۱۴ سال؛ یوونتوس بدون برد در ۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد