Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان جالوروسی تایید کرد تیمش در مقابل وینگرهای سرعتی و تکنیکی شاختار کم آورده ولی امید زیادی به بازی برگشت دارد.

طرفداری- پس از باخت 2-1 برابر شاختار دونتسک در اوکراین، دنیله ده روسی کاپیتان رم تایید کرد که تیمش در نیمه دوم مسابقه عملا بازی نکرده است. رمی ها در نیمه اول بازی خوبی انجام دادند و با تک گل جنگیز اوندر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم افت شدیدی داشتند و دو گل خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی، ده روسی به مدیاست پرمیوم، گفت:

در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم اما پس از دریافت گل با اشتباهی که نباید مرتکب آن می شدیم، دست از بازی کشیدیم. برایمان سخت بود که مقابل مهره های هجومی آنها جنگنده باشیم. شاختار تیمی قوی است و بررسی می کنیم تا ببینیم کجا اشتباه داشتیم ولی باید یادمان باشد که با این نتیجه هنوز در رقابت صعود حضور داریم. ما به یک بازی برگشت فوق العاده در رم نیاز داریم.

اشتباهی که منجر به گل اول شد از الساندرو فلورنتزی سر زد که گفته می شد به دلیل دل درد به این بازی نمی رسد؛ ده روسی در این مورد گفت:

اشتباه پیش می آید ولی ناراحتی به خاطر این است که ما در نیمه اول بازی را در دست داشتیم. شاختار حالا به رم می آید تا دفاع کند و در ضدحملات به ما ضربه بزند، پس باید هوشیار باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مهمدی به نیمه نهایی

نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیر قزاق به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز -یکشنبه دوم اردیبهشت- مسابقات کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه توزیع می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با آسان ژانیشوف از قرقیزستان سرشاخ شد وبا نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

کد خبر 746511

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی