Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:07:46 GMT

پیش فروش ۱۱۴ هزار سکه در ۳ روز کاری

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۶۵۵

پیش فروش ۱۱۴ هزار سکه در ۳ روز کاری

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، پیش فروش سکه تمام بهار آزادی با روش جدید برای سررسید شش ماهه به نرخ ۱۴ میلیون ریال و برای سررسید یک ساله به نرخ ۱۳ میلیون ریال از روز شنبه 28 بهمن ماه در 1131 شعبه منتخب بانک آغاز شد.
روز یکشنبه 29 بهمن ماه یک هزار و 110 درخواست پیش خرید برای 11 هزار و 614 قطعه سکه با سررسید شش ماهه و 44هزار و 465 قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه 30 بهمن ماه نیز یک هزار و 702 درخواست پیش خرید برای نه هزار و 892 قطعه سکه با سررسید شش ماهه و 30 هزار و 354 قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.
بر این اساس روز یکشنبه و دوشنبه این هفته در مجموع 96 هزار و 325 قطعه سکه پیش فروش شد.
حراج سکه در بانک کارگشایی نیز طبق روال سابق در روزهای زوج ادامه دارد، به طوری که تا کنون بیش از 300 هزار قطعه سکه در این واحد به صورت نقدی فروخته شده است.
با احتساب فروش 17 هزار و 875 قطعه سکه در روز شنبه 28 بهمن ماه، در مجموع 114 هزار و 200 قطعه سکه در 3 روز کاری پیش فروش شده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم

فصل سوم «سرزمین مادری» از هفته ابتدایی اردیبهشت به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش مشرق، فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده قرار است از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش شود.

در این فصل داستان سریال وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

گفتنی است؛ شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود.

علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

دیگر خبرها

  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم