Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:37:43 GMT

بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۱۶۷۷

بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، پایان اردوی تیم ملی ترامپولین در کرمان، کرمان میزبان مسابقات قهرمانی کشور موتای بزرگسالان، کرمان میزبان مسابقات جودوی قهرمانی استان، پایان مسابقات بدمینتون دانش‌آموزان استان کرمان، کرمان میزبان هفته ی سوم لیگ شطرنج استان، معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان، انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر و پیاده روی بانوان روستای ساقیِ شهرستان انار پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* پایان اردوی تیم ملی ترامپولین در کرمان

اردوی تیم ملی ترامپولین که با حضور 12 ژیمناست  از 25 بهمن ماه در کرمان آغاز شده بود، دیروز به کار خود پایان داد.

مرحله اول اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان کشور از 25 بهمن ماه با حضور امیررضا مسگری، مهران ملکی، متین حاجی، سیدحسین حسینی، محمد زارع، امیر فراهانی، رحیم نوعی، میلاد عیسی زاده، حمیدرضا زارع، علیرضا زارع، علی روزی طلب و سیدامیر شجاعی برگزار شد.

 ملی پوشان در این اردو زیر نظر ناصر خضری به عنوان سرمربی و وحید صادقی و حسین شاملو به عنوان مربی تمرین کردند.

 

* کرمان میزبان مسابقات قهرمانی کشور موتای بزرگسالان

مسابقات قهرمانی کشور موتای بزرگسالان با حضور800  شرکت کننده از سراسر کشور در بخش آقایان و بانوان در سالن شهدای کارگر (تلاش) برگزار می شود.

این رقابت ها در بخش بانوان 5 تا 8 اسفند جاری و در بخش آقایان 8 تا 11 اسفند جاری پیگیری می شود.

 

* کرمان میزبان مسابقات جودوی قهرمانی استان

مسابقات جودوی قهرمانی استان در بخش نونهالان و نوجوانان، یادواره سردار شهید "علی همتی فر" به میزبانی کرمان برگزار می شود.

این رقابت ها ساعت 9 صبح روز جمعه 4 اسفند جاری در خانه جودو، واقع در بیست متری دانشجو، سالن شهید مغفوری برگزار می شوند.

وزن کشی مسابقات نیز ساعت 19روز پنج شنبه سوم اسفند جاری در محل خوابگاه جوادیه واقع در خیابان زرسیف، کوچه ۳۹، انتهای کوچه انجام می شود.

 

* پایان مسابقات بدمینتون دانش‌آموزان استان کرمان

مسابقات بدمینتون قهرمانی دانش آموزان استان کرمان با معرفی نفرات و تیم های برتر در مجموعه ورزشی سعادت به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها، در مقطع ابتدایی پسران نتایج   زیر حاصل شد:

در بخش انفرادی

عادل صورتی از ناحیه دو مقام اول امیر زارعی جلال آبادی از ناحیه دو مقام دوم سحاب میرزایی و محمد حسن نگارستانی از ناحیه دو مشترکا مقام سوم

در مجموع تیمی

ناحیه دو مقام اول ناحیه یک مقام دوم زرند مقام سوم

 

* کرمان میزبان هفته ی سوم لیگ شطرنج استان

هفته ی سوم لیگ شطرنج استان کرمان جمعه ی همین هفته ( 4 اسفند ) راس ساعت 15 در محل هیات شطرنج کرمان برگزار می شود.

دور دوم این لیگ به میزبانی سیرجان در مجموعه ی ورزشی گل گهر برگزار شد.

 

* معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان

طی حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، محسن زاهدی نیا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان منصوب شد.

در مراسمی از زحمات قربانی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان ریگان تقدیر و محسن زاهدی نیا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان معرفی شد.

 

* انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر

طی حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، عبدالحامد دریجانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر معرفی شد.

در مراسمی از زحمات ترکان، رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان نرماشیر تقدیر و عبدالحامد دریجانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر معرفی شد.

 

* پیاده روی بانوان روستای ساقیِ انار

در ادامه مسابقات المپیاد ورزشی شهرستان انار، پیاده روی بانوان روستای ساقی از گلزار شهدای این روستا تا سالن ورزشی شهدا  با حصور بانوان هفت قریه و مسئولان محلی برگزار شد.

این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی همراه بود.

در پایان به قید قرعه، هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

 متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر(زنجان)، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان