Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:42:24 GMT

عملکرد فوق العاده داوید دخیا؛ تکرار مکررات! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۰۳۲

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد دیشب برابر سویا نمایش درخشانی از خود ارائه داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب منچستریونایتد در بازی دفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه سویا به تساوی بدون گل رضایت داد تا تکلیف صعود در نبرد اولدترافورد مشخص شود.

 

اما مرد اول تیم مورینیو بدون شک داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی یونایتدها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخیا در همان ابتدای بازی یک موقعیت عالی را از لوییس موریل گرفت اما اوج درخشش او در اواخر نیمه اول و روی ضربه موریل بود.

 

سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ ضربه سر مهاجم سویا را از فاصله نزدیک و با قدرت و ارتفاع زیاد، به شکل شگفت انگیز و فوق العاده ای به کرنر فرستاد تا میزبان بهترین بخت را برای زدن گل اول از دست داده و دخیا یک بار دیگر منجی تیمش شود.

 

در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه ها رد نشد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. دخیا در فصل جاری بارها با واکنش های خیره کننده دروازه تیمش را نجات داده و بی شک تا اینجای فصل، بهترین بازیکن یونایتدها بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا