Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – مخالفت روسیه با قطعنامه پیشنهادی برای محکومیت ایران در شورای امنیت،18 هزار طرح در کشور آماده واگذاری به بخش خصوصی، پایان نمونه برداری از نخستین بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی، درخواست اتحادیه اروپا برای آزادی فعال حقوق بشر بحرین، حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به شرق دیرالزور سوریه ناپدید شدن بیش از یکصد دانش آموز نیجریه ای در حمله بوکوحرام از جمله مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخلی
*****
تهران – «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل روز چهارشنبه به مخالفت با پیش نویس قطعنامه‌ای پرداخت که کشورهای غربی با هدف محکومیت ایران به بهانه واهی ارسال تسیحات به یمن، آن را تدوین و به شورای امنیت ارائه کرده‌اند.
ارومیه - رئیس کارگروه واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی و وزیر سابق مسکن و شهرسازی گفت: 15 هزار طرح نیمه تمام و آماده بهره برداری استانی و سه هزار طرح ملی در سطح کشور آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
یاسوج - مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل کدگذاری، عکس‌برداری و نمونه برداری برای آزمایش‌های ژنتیک از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای «ای. تی. آر» یاسوج پایان یافت.
تهران- رئیس جمهوری در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان تیر و کمان ایران در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در آمریکا که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور بدست آمده است را تبریک گفت.
تهران – غلامعلی خوشرو» نماینده ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در دیدار با «آنتونیو گوترش» دبیر کل این نهاد بین المللی گفت : ایران برای همکاری با «مارتن گریفیتس» نماینده جدید شما در امور یمن به منظور پایان دادن به بحران سه ساله این کشور آماده است.
خارجی
*****
مسکو - معاون «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه با مقام های ارشد روسیه درباره نتایج نشست سوری سوچی (کنگره گفت وگوهای ملی سوریه) و مسائل سوریه گفت وگو و رایزنی کرد.
تهران – نتایج آخرین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که 50 درصد ساکنان این مناطق بر این باورند که نتانیاهو به دلیل داشتن پرونده های فساد، باید از مقام خود کناره گیری کند.
وین - اتحادیه اروپا چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای خواستار آزادی نبیل رجب فعال حقوق بشر بحرینی شد و پرونده او را نماد مدافعان حقوق بشر و احترام به آزادی بیان دانست.
دمشق- خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد پنجشنبه گزارش کرد، در جنایت جدیدی حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به شهرک هجین در شرق دیرالزور سوریه، 12 غیر نظامی کشته شده اند.
تهران - مقام های مصری تنها ساعتی پس از بازگشایی گذرگاه زمینی رفح در مرز فلسطین و مصر، چهارشنبه شب اعلام کردند که این گذرگاه بار دیگر بسته شده است.
دمشق- گروه تروریستی تازه تاسیس جبهه تحریر سوریا شهر «معره النعمان» در استان ادلب را از کنترل گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) خارج کرد.
تهران – در پی سقوط یک اتوبوس دو طبقه در دره‌ای در جنوب پرو، دست‌کم 44 مسافر کشته و تعدادی زخمی شدند.
مسکو - سازمان مرزبانی اوکراین «میخاییل ساآکاشویلی» رئیس جمهوری پیشین گرجستان و رهبر مخالفان دولت اوکراین را سه سال از سفر به این کشور منع کرد.
دمشق- یکی از مسئولان یگان های مدافع خلق گفت: نیروهای مردمی اعزامی از دیگر مناطق سوریه برای دفع تجاوز ترکیه در جبهه های اطراف شهر عفرین مستقر شدند.
آتن- فرماندهی کل نیروهای مسلح یونان اعلام کرد: جنگنده های ترکیه حریم هوایی یونان را نقض و بر فراز تعدادی از جزایر یونان پرواز کردند.
دمشق- حملات خمپاره ای تروریست های مستقر در غوطه شرقی به مناطق مسکونی شهر دمشق پایتخت سوریه از صبح چهارشنبه تاکنون هشت نفر زخمی به جا گذاشت.
اربیل - پس از گذشت پنج ماه از بسته شدن مسیرهای تردد مردم و مبادلات تجاری استان دهوک و اربیل با استان موصل و کرکوک این مسیرها روز چهار شنبه به روی تجار و بازرگانان باز شد و بدین ترتیب آنها می توانند کالای خود را روانه بازارهای این منطقه کنند.
تهران - یک مسئول پلیس نیجریه چهارشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی حمله دو روز گذشته گروه تروریستی بوکو حرام به شرق نیجریه، یکصد و 11 دانش آموز دختر ناپدید شده اند.
لندن - «الستر برت» معاون امور خاورمیانه وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه نسبت به‌ حکم حبس پنج ساله «نبیل رجب» فعال سرشناس حقوق بشری بحرین ابراز نگرانی کرد.
تهران - منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، رئیس سازمان اطلاعات امنیت آلمان اعلام کرد که برای مبارزه با تروریسم، باید با مقام های سوری و بشار اسد رئیس جمهوری این کشور گفت و گو کرد.
لندن - بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز چهارشنبه در دیدار با «پیتر مارر» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درباره بحران غوطه شرقی سوریه گفت ‌وگو کرد.
تهران - خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بعد از ظهر چهارشنبه گزارش کرد: دومین کاروان نیروهای مردمی برای حمایت از اهالی عفرین و مقابله با تهاجم ترکیه از مسیر حلب - نبل راهی این منطقه در شمال شرق سوریه شد
نیویورک- نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، عدم احترام به حاکمیت کشورها، تغییر رژیم ها با زور و وارد کردن ارزش های فرهنگی ناآشنا به کشورها را به صلاح نظم بین المللی ندانست و گفت آوردن دموکراسی با بمب، شرم آور است.
تهران- رئیس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه به منظور خروج غیر نظامیان از منطقه غوطه شرقی سوریه، خواستار برقراری آتش بس فوری بشر دوستانه در این منطقه شد.
تهران - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در پی کشتار اخیر دبیرستان داگلاس ایالت فلوریدا، پیشنهاد داد که سلاح در اختیار معلمان مدارس این کشور قرار گیرد.
شبس*1613*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

هزار میلیارد خسارت در روزنامه آوای خراسان جنوبی و برج ۲۱۹ متری در انتظار تصمیم شورا در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم