Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - واحد نيمه هادي سامسونگ تا به امروز به قدري سودده بوده که اين کمپاني کره اي از هيچ سرمايه گذاري تازه اي روي گسترش کارخانه هاي خود با هدف افزايش ظرفيت توليد و محکم کردن هرچه بيشتر جاي پايش در بازار دريغ نمي کند. به عنوان مثال اين کمپاني مدتي پيش از راه اندازي يک خط توليد جديد براي چيپ هاي حافظه در کارخانه پيونگتائک خود خبر داد تا براي تقاضاهاي آتي آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما اگر از نظر بهره گيري از فرآيند 7 نانومتري به موضوع نگاه کنيم، کمپاني تايواني TSMC در جايگاهي برتر نسبت به سامسونگ قرار دارد و همين موضوع، کره اي ها را به تاسيس يک کارخانه تازه در منطقه هواسئونگ کره جنوبي وا داشته است.
بنابر گزارش منابع کره اي، سامسونگ طي هفته جاري، ساخت يک کارخانه ريخته گري 7 نانومتري تازه را آغاز خواهد کرد و روز جمعه پيش رو نيز مراسمي با حضور ساکنين محلي برگزار مي شود. يکي از مقامات سامسونگ مي گويد اين کارخانه جديد عمدتاً براي ريخته گري مورد استفاده قرار مي گيرد اما امکان گسترش هرچه بيشتر آن براي توليد ساير قطعات نيز وجود دارد.
اين کارخانه 7 نانومتري به جديدترين تجهيزات ليتوگرافي فرابنفش مجهز خواهد بود که از کشور هلند صادر شده اند. استفاده از همين تجهيزات سبب خواهد شد تا فرآيند 7 نانومتري سامسونگ در جايگاهي برتر نسبت به توليدات TSMC قرار گيرد که با استفاده از فرآيند اپتيکال سنتي به توليد انبوه مي رسند. در نهايت انتظار مي رود توليد چيپ هاي 7 نانومتري سامسونگ طي سال آتي ميلادي در اين کارخانه آغاز گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه

میلاد ذهبی کارشناس ارشد تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی معطر و مدیرعامل یک شرکت صنعتی در حاشیه رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد در حوزه گلخانه و تولید نهاده‌های تکثیری آشنا شدیم و واحد فناور بهین رویش سبز را در این دانشگاه به ثبت رساندیم و نشاء و نهاده‌های گیاهان دارویی را تولید کردیم که ۵ استان غربی را پوشش می‌دهد. 

وی با بیان اینکه سه ماه است در حوزه ادویه ورود کرده‌ایم، افزود: ۱۴ سال در حوزه گیاهان دارویی تجربه و تخصص داریم، بنابراین ادویه‌هایی را معرفی کردیم که دارای عطر و طعم بهتر و فاقد مواد افزودنی هستند و قابلیت صادرات نیز دارند.

مدیرعامل این شرکت صنعتی در حوزه کشت و صنعت با بیان اینکه محصولات تولیدی ما ارگانیک بوده و ایزو‌های صادراتی را دارد، ادامه داد: محصولات خود را به غذا و دارو معرفی و مجوز سیب سلامت و مجوز سازمان بهداشت را اخذ کردیم. 

ذهبی با بیان اینکه ادویه‌های خاص مانند پودر پیاز داغ که دوسال ماندگاری دارد، ازجمله تولیدات جدید است، ادامه داد: برای افرادی که فشار خون بالا دارند و ممنوعیت مصرف روغن دارند این محصول بسیار مناسب بوده و در هر مکانی نیز قابل استفاده است.

وی، آویشین تولیدی شرکت متبوع خود را تنها محصولی دانست که در هر میزان حرارت تلخ نمی‌شود و گفت: صفر تا صد تولید این محصولات در همدان آغاز شده است به‌طوری‌که نهاده‌های تکثیری را تولید و در اختیار کشاورزان قرار می‌دهیم تا در نهایت به دست مصرف کننده نهایی برسد.

مدیرعامل این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه در گیاهان دارویی ۳۵ گونه آویشین داریم، یادآور شد: ما آویشنی داریم که برای سالاد خام استفاده می‌شود و می‌تواند طعم سالاد را تغییر دهد، یعنی هم طعم‌دهنده است و هم خاصیت دارویی دارد.

ذهبی با بیان اینکه این محصولات توأمان خاصیت دارویی، مکمل غذایی و چاشنی را باهم دارند، خاطرنشان کرد: در ابن فرآیند از گیاهانی استفاده می‌کنیم که مردم تاکنون طعم آن را تجربه نکرده و از خاصیت دارویی آن بهره نبرده‌اند، به نحوی که جمع این اتفاقات می‌تواند یک اتفاق جدید باشد.
 
وی با اشاره به اینکه از سراسر کشور نمایندگی قبول می‌کنیم و افراد می‌توانند فروش اینترنتی را با این محصولات آغاز کنند، تشریح کرد: در بخش فروش، قیمت‌های سه‌گانه تعریف شده تا مصرف‌کننده یا نماینده براساس شیوه فعالیت خود آن را تهیه و به فروش برساند.

مدیرعامل این شرکت صنعتی تأکید کرد: در حوزه گیاهان دارویی صادرات به کشور‌های آلمان، عمان و کشور‌های حوزه خلیج فارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند