Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فرمان فرامین در گفتگو با مهر افزود: از امروز ظهر تا روز دوشنبه در ارتفاعات بارندگی های پراکنده داریم.

وی گفت: امروز از اوایل ظهر بارش برف در منطقه آغاز می شود و احتمال بارش ۱۴ تا ۱۵ سانتی متر برف در منطقه را داریم.

فرامین با بیان اینکه صبح جمعه نیز هوا صاف خواهد بود، افزود: شنبه شب برف سنگینی در منطقه شروع به بارش می کند که طبق داده های هواشناسی احتمال بارش برف تا ۸۰ سانتی متر نیز در منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ظهر دوشنبه نیزشرایط جوی ناپایدار و همراه با بارش برف خواهد بود.

وی افزود: در روز دوشنبه سرعت باد تا ۶۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و دما ۱۶ تا ۲۲ درجه کاهش می یابد.

فرامین اظهار داشت: امروز سرعت وزش باد در منطقه ۲۵ کیلومتر کیلومتر در ساعت خواهد رسید که مشکلی برای بالگردها ایجاد نمی کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز از ظهر بارش برف شدت می یابد و در هنگام شب نیز بارش همراه با رعد و برق خواهد بود.

فرامین تاکید کرد: بهترین زمان برای برگشت نیروهای امدادی تا فردا ظهر است.

وی افزود: کوهستان منبع تشکیل ابر است و از اوایل ظهر شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی در منطقه خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تا زمانیکه برف خشک باشد مشکلی نیست اگر برف آب شود، در هنگام برودت صخره ها یخ می زند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی