Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@15:04:01 GMT

افزایش احتمال سقوط حکومت نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۶۳۲

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پلیس رژیم صهیونیستی به تازگی تحقیقات درباره پرونده موسوم به «4000» را آغاز کرده است، نتانیاهو در این پرونده متهم است میلیون ها دلار تسهیلات مالی در اختیار «شاوول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» قرار داده است تا پایگاه خبری «واللا» رسانه زیر نظر این شرکت از نخست وزیر و خانواده اش حمایت رسانه ای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین پرونده فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دریافت هدیه از بازرگانان است که به 'پرونده 1000' معروف شد، دومین مورد آن نیز پرونده موسوم به «2000» است که نخست وزیر رژیم اشغالگر طی چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' صاحب امتیاز روزنامه «یدیعوت آحارانوت» از وی خواسته بود در قبال اعمال محدودیت نتانیاهو بر فعالیت روزنامه اسرائیل هیوم (اسرائیل امروز) رقیب آن روزنامه، پوششی مطلوب از وی و خانواده اش ارائه دهد.

پایگاه خبری «عرب 48»، در این باره گزارش داد: براساس نظرسنجی انجام شده در سرزمین های اشغالی، 33 درصد از ساکنان اسرائیل معتقدند نتانیاهو باید در مقام خود باقی بماند. با وجود این که دوران نخست وزیری نتانیاهو سال 2019 به پایان می رسد.، نتایج نظرسنجی نشان می دهد، 42 درصد دیگر از اسرائیلی ها نیز خواهان برگزاری انتخابات زود هنگام هستند، هرچند 36 درصد از آنان نیز معتقدند این انتخابات راه حل بحران کنونی اسرائیل نیست.

در همین حال، صدها صهیونیست طی روزهای اخیر با حضور در برابر منزل نتانیاهو در اعتراض به فساد مالی او تظاهرات کردند. نتانیاهو نخستین مقام بلندپایه اسرائیلی نیست که با تحقیقات و بازجویی کیفری روبه رو شده است. «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین این رژیم در سال 2014 به جرم ارتشاء محکوم شد و «آریل شارون» نیز در دوران نخست وزیری به اتهام دریافت رشوه و تخلفات مالی تحت بازجویی قرار گرفته بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس آن، ۶۸ درصد اسرائیلی‌ها گفتند ادعای نتانیاهو در مورد نزدیک بودن پیروزی در جنگ را باور ندارند.

از طرف دیگر، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

هم‌زمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف اعلامی خود در جنگ غزه، اختلافات و شکاف‌ها میان مقامات رژیم صهیونیستی روز به روز در حال تشدید و افزایش است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم را به افشای اطلاعات محرمانه متهم کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی نتانیاهو، گالانت را به درز اطلاعات مربوط به جلسات محرمانه میان وی، گالانت و رییسان شاباک و موساد متهم کرده است.

همچنین احتمال تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، داد نخست وزیر این رژیم را درآورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال تحریم یک گردان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس از سوی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. این گردان متهم به نقض حقوق بشر علیه فلسطینی‌ها تحت بازجویی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این تصمیم اعلام کرد که در خصوص این تصمیم با مقامات آمریکایی در تماس است. نتانیاهو مدعی شد که مدامی که ارتش این رژیم با تروریست‌ها می‌جنگد، چنین تصمیماتی پوچ خواهد بود.

پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس روز شنبه به نقل از سه منبع ناشناس آمریکایی اعلام کرد که انتظار می‌رود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تحریم‌هایی را علیه این واحد به دلیل تخلفات انجام شده علیه فلسطینیان کرانه باختری اعلام کند.

این ادعاها از سوی دولت آمریکا در حالی بیان شده که دیروز بسته کمکی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی به تصویب نمایندگان کنگره رسید.

کد خبر 6084920

دیگر خبرها

  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم