Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور شب گذشته در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: استقرار ستاد‌های معین در مناطق زلزله زده هزینه‌های سنگینی دارد، ولی با این وجود ستاد‌های معین استان‌های خراسان رضوی و مازندران نیز در سرپل ذهاب به کمک بازسازی شهر آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آواربرداری شهر سرپل ذهاب باید تا عید نوروز به گونه‌ای باشد که شهر از نظر بصری، آماده بازسازی پرشتاب باشد.
رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله‌زده در تعطیلات نوروز نیز بی وقفه ادامه دارد، گفت: از استاندار محترم میخواهم دستور دهند که حمل و نقل مصالح در ایام عید نوروز آزاد باشد.
تابش در ادامه اظهار داشت: از بانک‌های استان تقاضا میکنیم که تا ۲۵ اسفندماه به انعقاد قرارداد‌ها و پرداخت تسهیلات به مردم زلزله‌زده ادامه دهند.
وی تصریح کرد: تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده مهمان استان کرمانشاه هستیم و هرچقدر که مدیران استان کمک کنند کار ما زودتر در کرمانشاه به اتمام می‌رسد.
رئیس بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عمدتا از داخل استان تهیه میشود و باید مردم مشارکت کنند تا زودتر کار بازسازی به اتمام برسد.
تابش در پایان یادآور شد: تصمیم‌هایی اصولی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده گرفته شده است که باید با دقت و سرعت اجرایی شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه