Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - محسن مسلمان همچنان یار ثابت پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا از زمان جدایی قظعی مهدی طارمی از پرسپولیس ، محسن مسلمان هم بار دیگر تبدیل به یک نیمکت نشین در تیم برانکو شده است. او در سال اول آمدن به پرسپولیس و در بخش هایی از سال قبل هم با تنبیهاتی از سوی برانکو روبرو شده بود و مهندس پرسپولیسی ها توسط پروفسور تیمش روی نیمکت باید کار مهندسی انجام می داد!

حالا با باخت قرمزها برابر السد ، خیلی از بازیکنان و هواداران تیم اعتقاد دارند که حضور مسلمان در زمین بازی می تواند گره گشا باشد اما همچنان برانکو بر ایده اولیه ماه های اخیر خود استوار است و محسن مسلمان را بازی نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبرورزشی برای بازی ندادن برانکو به مسلمان نوشته است محسن به همان دلایل فنی در تیم بازی نمی کند که پیش از این به خاطرش کارلوس کی روش قید دعوت از این بازیکن را در تیم ملی فوتبال زده بود و از او دعوت نمی کرد و این دو بر سر محسن مسلمان هم هم نظر هستند.

اینکه هر دوی این مربیان بزرگ اعتقاد دارند رفتارهای فنی محسن در زمین در زمان برگشت ها و حمایت از نظم دفاعی تیمش مشکل دارد و در بازی سازی هم جه ایرادی در روند تیم ایجاد می کند در یک سو ، دلخوری های برانکو از رفتارهای این مهندس قرمزپوشان از سوی دیگر سبب شده فعلا او با فضای نیمکت تیمش خو بگیرد!

4141

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!