Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:06:28 GMT

خادم: آذربایجان شرقی از قطب های برتر ورزشی کشور است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۸۳۳

خادم: آذربایجان شرقی از قطب های برتر ورزشی کشور است

تبریز - ایرنا - معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آذربایجان ‌شرقی همواره یکی از استان‌های برتر ورزش کشور بوده است.

به گزارش ایرنا، امیررضا خادم عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی افزود: این استان با قابلیت های خود در کنار استان خوزستان جزو استان‌های برتر ورزشی کشور بوده و حمایت های استانداران قبلی و فعلی رونق بیشتری را به ورزش این منطقه بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر بهره مندی از تجربیات‌ و نقطه نظرات پیشکسوتان به سوئ ورزش کشور یادآوری کرد: باید توجه بیشتری به بخش خصوصی در امر ورزش شود و برای تقویت این حوزه تخصصی‌تر عمل کند.
خادم اظهار کرد: بخش ورزش بانوان توسعه و پیشرفت خوبی داشته و نتایج خوبی را هم کسب کردیم و اگر با ورزش مردان و امکانات آن مقایسه کنیم مشاهده می‌شود که ورزش بانوان افتخارات بیشتری نسبت به آقایان کسب کرده است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به نقش جوانان هم اشاره کرده و گفت: از اسم وزارت ورزش و جوان بر می‌ آید که هر موضوعی در مورد جوانان مربوط به اداره ورزش و جوانان است که برداشت اشتباه بوده و با توجه به دامنه وسیع حوزه جوانان، این وزارت به تنهایی نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز این قشر باشد، اما می‌ توان فعالیت‌های جوانان را اولویت ‌بندی و به آنها در حد توان رسیدگی کرد.
مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی هم در این مراسم گفت: جای قهرمانی المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است و امیدواریم در المپیک 2020 شاهد ظهور قهرمانان المپیک از این استان باشیم.
ایوب بهتاج اظهار کرد: ورزش آذربایجان‌ شرقی در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و من دنبال‌ رو سیاست‌های ورزش استان بوده و تلاش خواهیم کرد که همچنان ورزش این استان را جزو بهترین های کشور نگه داشته و هم در ورزش قهرمانی، هم ورزش همگانی و توجه به جوانان موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: در ورزش همگانی بدون حمایت شهرداری تبریز مقدور نیست و امیدواریم بتوانیم با تعامل لازم با شهرداری و سایر نهادها ورزش همگانی را توسعه دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی در پایان گفت: آرزو دارم همانطور که تیم تراکتورسازی در دنیا افتخار‌آفرینی می کند، ما نیز در ورزش این استان به این مهم دست یافته و بتوانیم قهرمانان المپیک را از آذربایجان شرقی شاهد باشیم.
در این آیین ایوب بهتاج به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات جمشید نظمی مدیر کل قبلی قدردانی شد.
معاون سیاسی و امنیتی استان آذربایجان‌ شرقی نیز گفت: ورزش این استان همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و دارد.
رحیم شهرتی‌ فر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی افزود: امروز ورزش در تمامی جوانب اقتصادی و اجتماعی و جوانان تاثیرگذار بوده و در کشور ما این حساسیت‌ ‌‌به جوانان بیشتر است.
وی خاطر نشان کرد: ورزش در 3 بعد همگانی، تربیتی و آموزش و همچنین ورزش قهرمانی برای کشور ما حائز اهمیت است و در استان آذربایجان‌ شرقی و شهر تبریز امتیازات ویژه‌ای داشته و دارد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آذربایجان سر ایران است، این استان و شهر تبریز در همه زمینه‌های در کشور تاثیرگذار بوده و در کنار آن،‌ قهرمان‌پرور هم بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
وی ادامه داد: از وزارت ورزش انتظار داریم استان آذربایجان‌ شرقی و تبریز را به عنوان مرکز شمالغرب کشور در تمامی زمینه‌های ورزشی، همگانی، آموزشی و قهرمانی توجه بیشتری داشته و این استان در ورزش کشور همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برای مشخص شدن میزان علاقمندی مردم تبریز به ورزش می‌توان به ورزش صبحگاهی در ائل گولی و کوه عون بن علی، حضور هواداران بی‌ شمار در تراکتورسازی و سایر علاقمندی‌های مردم این منطقه از ورزش اشاره کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: جا دارد از زحمات آقای جمشید نظمی نهایت تشکر را کرد که ایشان بازمانده از دفاع مقدس و شهدای گرانقدر بوده و همیشه یادآور خاطرات شهید بزرگوار باکری که با ایشان همرزم بودند و موفقیت وی در ورزش استان آذربایجان‌شرقی در 2 سال حضورشان قابل ذکر بوده و باید از ایشان تقدیر ویژه‌ای صورت گیرد.
شهرتی‌ فر تاکید کرد: جوان مطالبه‌گر و فعال بوده و باید به جوانان توجه بیشتر شود و از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به نیازهای این قشر بیشتر توجه شده و هر هزینه‌ای که برای جوانان صورت گیرد، هزینه نبوده بلکه سرمایه‌ گذاری است و جوانان آینده ‌سازان کشور هستند.
9853/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی