Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@02:16:49 GMT

۷۰ درصد اعتبار تملک دارائی خوانسار تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۸۴۸

۷۰ درصد اعتبار تملک دارائی خوانسار تخصیص یافت

خبرگزاری شبستان: بخشدار مرکزی خوانسار گفت: در سال جاری از یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارائی پیش بینی شده ۷۰ درصد آن تاکنون تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، حسین رضاقلیان بخشدار مرکزی خوانسار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 90 درصد روستاهای شهرستان خوانسار آب، برق و گاز و آسفالت ریزی معابر برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: امسال یک میلیارد و 470 میلیون تومان اعتبارات تملک دارائی پیش بینی شده بود که تا کنون  70 درصد آن تخصیص یافته است.

 

بخشدار مرکزی خوانسار افزود: امسال 11 پروژه با اعتبار 3 میلیارد و  685 میلیون تومان  در روستاهای شهرستان خوانسار از محل اعتبارات دولتی،  تملک دارائی و دهیاری‌ها اجرا شده است.

 

وی افزود: این پروژه‌ها شامل آسفالت‌ریزی و زیر سازی بوده که در روستاهای روستای قودجان، تجره، ارجنک، ویست کهرت، دوشخراط و خم ‌پیچ اجرا شده است.

 

رضاقلیان ادامه داد: 18  هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در روستاهای شهرستان خوانسار از محل فروش نفت و گاز بوده است.

 

وی گفت: 75 درصد نقشه طرح هادی روستاهای شهرستان خوانسار طراحی و تهیه شده است.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مدیران در جذب ۸۰۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی‌های استان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در پرداخت اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، با ابلاغ خزانه داری کل کشور و با هماهنگی بانک مرکزی ساعت کار ساتنا در روزهای پایانی سال تا ساعت ۲۱ افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار محترم و تخصیص‌هایی که دریافت شده است اهتمام لازم برای جذب اعتبارات و پرداخت به ذی‌نفعان خصوصاً در زمینه مطالبات کارگری و پیمانکاران و سطح بازار را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: تا کنون بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌های اجرایی استان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای رسوب کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به قول‌هایی که داده شده این رقم در دو روز آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت، لذا انتظار داریم همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و ذی‌حسابان و مدیران مالی برای پرداخت مطالبات در روزهای پایانی سال حداکثر تلاش را داشته باشند.

کد خبر 6056529

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۵هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • پرداخت بیش از 5هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا فردا به استان همدان
  • ابلاغ ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای خراسان جنوبی
  • تخصیص ٢٣ درصد بودجه آبخیزداری تاکنون / سازمان برنامه و بودجه کمک کند
  • تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر استانی به خراسان جنوبی
  • اکثر شهرها و روستاهای خراسان جنوبی دچار مشکل کم‌آبی هستند
  • اهتمام مدیران در جذب ۸۰۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی‌های استان
  • پرداخت پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان
  • پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد