Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:27:57 GMT

توقف عملیات حفاری شرکت ایرانسل در سنندج

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۸۶۷

توقف عملیات حفاری شرکت ایرانسل در سنندج

سنندج - ایرنا - معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در بازدیدهای انجام شده از سطح شهر و به دلیل عدم مناسب ترمیم حفاری ها، ادامه عملیات حفاری شرکت ایرانسل در سطح شهر تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

بهزاد ریحانی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت ایرانسل در راستای جاگذاری میکروداکت فیبر نوری سال گذشته قراردادی مبنی بر انجام حفاری معابر شهری اعم از کوچه ها و خیابان ها با شهرداری سنندج منعقد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه براساس قرارداد طول انجام حفاری شرکت ایرانسل 40 کیلومتر است، افزود: در مرداد ماه امسال حق مجوز حفاری به مبلغ 28 میلیارد ریال بصورت یکجا به این شهرداری پرداخت شده است.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این قرارداد یک سال است، گفت: طبق قرارداد، شرکت ایرانسل موظف شد عملیات حفاری با دستگاه را به عرض هفت تا 9 سانتی متر و عمق 47 سانتی متر و حفاریهای دستی را نیزبا عرض 30 سانتی متر و عمق حداکثر 60 سانتی متر انجام دهد.
به گفته وی شرکت ایرانسل مکلف شد 48 ساعت پس از انجام هر حفاری نسبت به پر کردن محل و پاکسازی و ترمیم آن مسیر اقدام کنند.
ریحانی فرد افزود: با توجه به بررسی های انجام شده از روند خسارت های پیش آمده ناشی از حفاری، مشخص شد شرکت ایرانسل تناسب لازم را بین حفاری و ترمیم معابر به خوبی رعایت نکرده است.
وی با بیان اینکه این شرکت باید مسافتی که حفاری می کند آن را ترمیم کرده و تا تناسب لازم رعایت شود اما این کار بصورت اصولی و مناسب انجام نشده و در برخی از خیابانها موجب مشکلات فراوانی برای تردد وسایل نقلیه شده است.
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه شرکت ایرانسل عملیات ترمیم مناسب نوارهای حفاری شده را آغاز کرده است، ابراز امیدواری کرد این شرکت با انجام به تعهدات خود بتواند روند ادامه عملیات داکت فیبر نوری در سطح شهر را اجرا کند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/ 3020

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان