Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل کانون باران رحمت به عنوان یکی از سازمان های مردم نهاد ارومیه که در سال 1394 از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت کرده است، گفت: مردم این شهرستان در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال به صورت مستقیم و با معرفی این سمن به نیازمندان کمک مالی کردند.

پیام ایجادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول 2 سال فعالیت این سازمان میزان کمک های جمع آوری شده به بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال رسیده که در بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 50 خیر به صورت مداوم با این سمن همکاری می کنند، اضافه کرد: 50 خانوده به صورت مستقیم تحت پوشش این سازمان هستند و ماهانه از امکانات و کمک های این سازمان مردم نهاد بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: 100 خانوار نیز به صورت غیرمستقیم در طی برگزاری جشن های بهاره، تابستانه و زمستانه از کمک های مردمی بهره مند می شوند.
مدیرعامل کانون باران رحمت بیان کرد: این موسسه از سال 1394 تاکنون پنج جشن گلریزان و 12 نمایشگاه برگزار کرده و هدفش معرفی سازمان‌های مردم نهاد و فعالیت آنها به مردم است.
ایجادی افزود: ششمین جشن باران رحمت امروز /پنجشنبه، 3 اسفند جاری/ در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار می‌شود که تاکنون 10 هزار بلیط رایگان در بین مردم پخش شده تا با حضور خود زمینه شادمانی نیازمندان و کودکان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: موسسه باران رحمت با طرح 'قطره باران' خیر را مستقیم به مددجو متصل می کند و ماهانه کارهای مددجو توسط این خیران حل و فصل می شود.
وی افزود: برآوردن آرزوهای کودکان و اشتغال زایی برای خانواده با برگزاری نمایشگاه ها به منظور حفظ حرمت آنان از دیگر برنامه های این سازمان مردم نهاد است.
به گزارش ایرنا کانون باران رحمت 25 عضو فعال دارد و برای ششمین جشن باران رحمت 10 هزار بلیت در ارومیه پخش کرده است.
شکوفایی سازمان های مردم نهاد (سمن ها) به عنوان بازوهای توانمند توسعه فعالیت های اجتماعی در دولت تدبیر و امید از افزایش چشمگیری در آذربایجان غربی برخوردار بوده و در بسیاری از شهرها تعداد سمن ها تا 2 یا سه برابر رشد داشته است.
3072/8135

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد