Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محسن شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورا با آرزوی توفیق و تندرستی برای کلیه خدمتگزاران ایران اسلامی اظهار داشت: شوراها در واقع پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و لازمه اجرایی کردن این مهم رسیدگی به مشکلات شهری مردم و همچنین انعکاس آن به مسئولان است .

وی افزود : شهر لاهیجان به دلیل موقعیت ممتازی که دارد، می‌طلبد همه مسئولان دست به دست هم داده و کمک کنیم تا لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌هاى نیمه تمام دولتى از جمله فرهنگسرا ، پل روگذر گیل و سالن تختی ، از نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های مذکور شد.

شعربافان افزود : اتمام این پروژه‌ها، همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان میلاد در لاهیجان اظهارداشت: نبود دور برگردان در مسیر بیمارستان، موجب می شود ، بیماران برای رسیدن به بیمارستان مسافت بسیار طولانی را جهت دور زدن طی کنند.

وی خواستار رسیدگی مسئولان امر به موضوع و ایجاد رمپ و دوربرگردان در راه ارتباطی بیمارستان شد.

وی گفت: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه و آبادانی لاهیجان است و اعضای شورای شهر به عنوان ناظرین شهر ، آمادگی هرگونه همکاری برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با مسئولان و دستگاههای اجرایی را دارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر یکشنبه در حاشیه در این آئین افتتاح دو خانه بهداشت روستایی در ورامین با تقدیر از تلاش‌های دولت در تأمین زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، امروز شاهدیم که زیرساخت‌های این حوزه به ویژه در مناطق روستایی از رشد کمی و کیفی لازم برخوردار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه‌های درمانی در حوزه جنوب شرق تهران، تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است و تلاش می‌شود تا با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و سرعت بخشیدن به روند اجرایی، کمبودهای موجود برطرف شود که این دو خانه بهداشت نمونه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: روند اجرای بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز با جدیت در حال پیگیری است که قطعاً با تکمیل آن بخش مهمی از نیازهای این بخش از استان تهران رفع می‌گردد.

بر اساس این گزارش، ظهر یکشنبه دو خانه بهداشتی روستایی «خالدآباد _ آبباریک» با مساحت ۱۰۰ متر و روستای «قلعه خواجه» به مساحت ۱۰۰ متر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در ورامین افتتاح شد.

کد خبر 6084722

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل