Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@09:02:57 GMT

تغییرات دوباره در فرمانداری جلفا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۰۰۸

تغییرات دوباره در فرمانداری جلفا

خبرهای رسیده از محافل غیر رسمی حکایت از جا به جایی فرماندار شهرستان جلفا دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، با انتصاب فرماندار مرند به سمت فرمانداری شهرستان تبریز شایعاتی مبنی بر انتصاب گرشاسبی فرماندار جلفا به سمت فرمانداری مرند به گوش می رسد.

با وجود اینکه کمتر از شش ماه از انتصاب گرشاسبی می گذرد اما از ماه ها قبل شایعه جابه جایی وی در محافل غیر رسمی و برخی خبرگزاری های منطقه ای مطرح بوده که حالا با انتصاب فرماندار مرند به سمت فرمانداری تبریز این شایعات قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکوت روابط عمومی فرمانداری جلفا و داوود گرشاسبی در خصوص شایعه جا به جایی از عوامل هستند که مهر تاییدی بر احتمال صحت این شایعات می زنند.

گفتنی است، داوود گرشاسبی فرماندار 49 ساله اهل خلخال اردبیل بوده که از 20 شهریور 96 با روی کار آمدن دولت دوازدهم عهده دار سمت فرمانداری جلفا شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!

شرکت پتروشیمی خلیج فارس مالک جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات مدیریتی خود بعداز عزل علی خطیر از مدیرعاملی، دست به تغییر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه زد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد. خواجه‌گیری عجیب ترین انتصاب خطیر بود که جای علی سامره را گرفت. درباره این فرد و حواشی اش حرف و سخن بسیار است و معلوم نیست به چه دلیل یک فرد بازاری که سابقه محرومیت اخلاقی هم داشته، سر از نیمکت تیم استقلال در آورده بود. 

نکونام با این فرد بی ربط در استقلال، به شدت اختلاف داشت و او را به تمرین راه نمی‌داد.

استقلال در حال حاضر با سرپرست موقت اداره می‌شود و گفته شده که بزودی مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی