Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از رفتن سرتن چوک، پرسپولیس بازی‌های بسیاری را با پیروزی پشت سر گذاشت و حداقل اینکه هیچ کمبودی به چشم دیده نمی‌شد.


حالا اما یکسری از هواداران، ناکامی در قطر را به اشتباهات برانکو ایوانکوویچ در نبودِ این مربی ربط داده‌اند. شاید هم از سر دلتنگی بوده اما هر چه هست، هواداران پرسپولیس این روزها بدجوری به یاد چوک هستند که این را از پیغام‌هایشان برای این مربی کروات می‌توان فهمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درست فردای باخت به السد بود که آنها به این استاگرام چوک رفتند و پای عکسی که سرتن چوک چهار روز پیش از بازی دینامو زاگرب و هایدوک اشپیلت منتشر کرده بود، کامنت گذاشتند.

 

کامنت‌هایی از این دست: «کجایی؟ در شرایط فعلی تیم به شما احتیاج دارد»، «لطفا به پرسپولیس برگرد آقای چوک، تیم به شما نیاز دارد»، «برگرد» و «لطفا به پرسپولیس برگرد. از وقتی پرسپولیس را ترک کرده‌ای تیم خوب بازی نمی‌کند، برانکو خوب تعویض‌ نمی‌کند و دستیارانش نمی‌توانند کمک خوبی برای او باشند. شما بهترین دستیاری هستی که می‌توانی به پرسپولیس و برانکو کمک کنی.»

 

جالب اینکه چوک هم همه این نظرات را خوانده اما هیچ پاسخی به آنها نداده است.»

آخرین خبر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!