Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@18:44:42 GMT

توديع و معارفه در سرپرستي استان خراسان رضوي

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۱۴۴

توديع و معارفه در سرپرستي استان خراسان رضوي

پول‌نیوز - پس از انتخاب علي هادي به عنوان سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي موسسه اعتباري ثامن، مراسم توديع مسعود کيوان فر برگزار گرديد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم که با حضور مديرعامل، قائم مقام، معاون امور بانکي و مديران ارشد موسسه در مشهد برگزار گرديد، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول تصدي اين پست قدرداني کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مديرعامل در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول دوره مديريت ضمن برشمردن مزاياي تغيير و تحول، تزريق انرژي مديران جوان و با تجربه  بر پيکره موسسه را امري اجتناب ناپذير ارزيابي کرد.

وي در ادامه، از کارکنان خواست با همدلي بيشتر در راستاي اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند.  

عضو هيات مديره موسسه گفت: با توجه به نرخ چشمگير مطالبات، ضروري است مديران و کارکنان ضمن چاره‌انديشي مقتضي، همت والاي خود را در راستاي  وصول مطالبات، برگشت سرمايه و تحقق درآمد بکار گيرد .

وي همچنين گفت: فعاليت و تلاش در محيط کار و انجام صحيح امور محوله  از اهم امور مي باشد ولي ما بايستي علاوه بر اين، نگاهي هم به آينده داشته باشيم و انعطاف پذير و متغير باشيم و توانايي تشخيص مشکلات و اجراي استراتژيهاي جديد و نوين را داشته باشيم.

محمود رهنما همچنين افزود: در بيست سالي که از عمر موسسه اعتباري ثامن گذشته است، جدا  از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار، تک تک کارکنان هدفي بس بزرگ و ارزشمند را براي خود برگزيدند که همچنان اين هدف و تجارب سينه به سينه در بين کارکنان موسسه انتقال مي يابد و اين هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاري و تکريم ارباب رجوع مي باشد که در موسسه نهادينه شده تا همواره فرصت خدمتگزاري به مردم را پاس داشته و براي رضايت حداکثري مشتريان تلاش کنند.

در ادامه قائم مقام موسسه نيز ضمن تقدير و تشکر از زحمات چندين ساله آقاي مسعود کيوانفر ، وي را انساني پاکدست، سالم، متخصص در امور بانکي و کارشناس دانسته و گفت: به واقع موسسه اعتباري ثامن بايد روزي به خود افتخار کند که چنين مديراني، جهت اعتلاي آن کوشش کرده اند .

محمود مرداني در ادامه گفت: موسسه اعتباري ثامن با دارا بودن  نيروي انساني تلاشگر و متخصص، مديران شايسته اي که از بدنه ثامن رشد يافته اند مي‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.

وي با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقاي هادي در سرپرستي دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت: اميدوارم  و اطمينان دارم آقاي علي هادي  به‌ عنوان يکي از مديران کارآزموده، جوان و نوانديش بتواند با بهره‌گيري از همراهي و مشارکت موثر کارکنان و مديران، در احياي جايگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوي  موفق باشد .


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است