Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@21:59:33 GMT

نجات سه جست و جوگر در محل سقوط هواپیمای یاسوج

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۱۸۴

نجات سه جست و جوگر در محل سقوط هواپیمای یاسوج

رویداد۲۴-مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر از نیروهای مردمی جست و جوگر پیکر مسافران حادثه هوایی تهران - یاسوج که گرفتار برف کوه‌های دنا در اطراف محل سقوط هواپیما بودند، ساعت ۳ بامداد توسط امدادگران هلال‌احمر نجات یافتند.امان الله جهان بین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز گذشته سه نفر از نیروهای خودجوش مردمی با وجود هشدارهای متعدد هلال‌ احمر، بدون تجهیزات به دامنه کوه‌های دنا رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنان قصد رسیدن به محل سقوط لاشه هواپیمای تهران- یاسوج واقع در منطقه پازن پیر را داشته‌اند که پس از قطع شدن ارتباطات تلفنی در کوه های برفی گرفتار شدند.
وی ادامه داد: گرفتار شدگان پیشتر با خانواده‌های خود تماس گرفته بودند و نیروهای هلال احمر از این طریق به جست و جوی آنان پرداختند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه که ساعت 8 صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد.
بر اساس اعلام اورژانس این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت از تهران به یاسوج داشت که به‌ طور میانگین در هر پرواز 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شده است./ایرنا

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول