Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:56:55 GMT

شهرهای استان زنجان در آستانه نوروز، آراسته شوند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۲۶۲

شهرهای استان زنجان در آستانه نوروز، آراسته شوند

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه عوارضی های شهر زنجان باید برای ورود مسافران آماده شوند، گفت: شهرهای استان در آستانه نوروز، آراسته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش‌امیری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان بابیان اینکه همان‌طور که شهروندان در ایام نوروز خانه‌تکانی می‌کنند، مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید شهر را برای استقبال از بهار و مسافران و گردشگران نوروزی آماده و آراسته کنند، افزود: یکی از ضروری‌ترین اقدامات در این راستا، ساماندهی عوارضی زنجان به‌عنوان پاویون شهر است که باید عاری از زباله باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های گذشته عملکرد قابل قبولی در ایام نوروز داشتند، تصریح کرد: بااین‌وجود، برخی از دستگاه‌های استان نیز در این زمینه عملکرد ضعیفی داشتند که امیدواریم با حضور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده و زمینه را برای حضور حداکثری و ماندگاری مسافران نوروزی در استان فراهم کنند.

درویش امیری  بابیان اینکه عوارضی‌های شهر زنجان باید برای ورود مسافران آماده شوند گفت: شهرهای استان در آستانه نوروز، آراسته شوند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان باید فعالیت‌های مؤثرتری نسبت به سال‌های گذشته انجام دهند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی است که معتقدیم این کمیته باید وظایف خود را پررنگ‌تر از سایر کمیته‌ها انجام دهد.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید تلاش کنند تا استان زنجان میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی به هر میزان که در انجام وظایف محوله طی ایام نوروز به خوبی عمل کنند، باعث خواهد شد تا شأن مردم زنجان در نزد مسافران و گردشگران نوروزی نیز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه همه تلاش مسئولان در راستای آراسته کردن استان به معنای واقعی جهت استقبال از بهار باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقداماتی که باید برای ایام نوروز انجام شود، برای روزی چون چهارشنبه آخر سال نیز تلاش شده است تا شادی مردم همراه با امنیت و آرامش باشد، در غیر این صورت، زمینه سوء استفاده برخی از افراد فرصت‌طلب فراهم خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد