Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@16:54:26 GMT

گلایه الویری از اعضای شورای عالی استان‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۳۶۴۲

گلایه الویری از اعضای شورای عالی استان‌ها

رئیس شورای عالی استان‌ها نسبت به عدم حضور به موقع اعضای شورای عالی استان‌ها در سومین اجلاس انتقاد کرد و گفت: این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای عالی استان‌ها نسبت به عدم حضور به موقع اعضای شورای عالی استان‌ها در سومین اجلاس انتقاد کرد و گفت: این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مرتضی الویری در آغاز سومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به تأخیر حضور اعضای شورای عالی استان‌ها در جلسه امروز اظهار کرد: این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و از اعضا درخواست می‌شود در جلسات به صورت منظم و سر وقت حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه اتوبوس آماده نبوده و یا دوستان شورای عالی استان‌ها در حال میل کردن صبحانه بودند به این موضوع توجه داشته باشند که برخی از اعضا حدود یک ساعت است که در محل اجلاس حاضر هستند و این تأخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و امیدواریم تکرار نشود.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در سومین اجلاس شورای عالی استانها، در روز‌های گذشته ۱۱ طرح در اختیار کمیسیون‌ها قرار دادیم و انتظار می‌رفت که کمیسیون‌ها تشکیل و طرح‌های مطرح شده را مورد بررسی قرار دهند، اما متأسفانه تا این لحظه هیچ کدام از این کمیسیون‌ها گزارش نهایی را از جلسات خود مطرح نکردند.

وی اظهار امیدواری کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان توجه ویژه‌ای را به بررسی طرح‌ها و لوایح در جلسات داشته باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IXg

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور که برای شرکت در اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی به سن پترزبورگ سفر کرده است، عصر روز چهارشنبه با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین در دیدارهای جداگانه با مشاور امنیت ملی برزیل و عراق دیدار کرد.

از سوی دیگر، وی در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899366

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی