Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکور دکتری (نیمه متمرکز) سال ۹۷ است.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی فردا جمعه چهارم اسفند در ۵۵ شهر و ۱۱۷ حوزه امتحانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این آزمون داوطلبان در هفت گروه آموزشی در ۲۴۶ کدرشته امتحانی با هم به رقابت می پردازند.

توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد بیش از ۲۳۴ هزار نفر داوطلب شرکت کننده در آزمون تا ۸ صبح امروز پنجشنبه سوم اسفندماه، تعداد ۱۶۲ هزار نفر معادل ۶۹ درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده اند. به سایر داوطلبان توصیه می شود در مهلت باقیمانده نسبت به دریافت کارت و برگه راهنما از سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: فرآیند آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ از ساعت ۸ صبح جمعه چهارم اسفند آغاز می شود و داوطلبان باید نیم ساعت زودتر یعنی از ساعت ۷:۳۰ در محل آزمون حاضر باشند. درب حوزه های امتحانی ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: رقابت سه هزار و ۱۴۱ داوطلب کنکور در مهاباد برای قبولی در دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان آغاز شد.

بهروز خضری افزود: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجه طی دو روز با هم رقابت می‌کنند.

خضری اظهارکرد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبانهای خارجه عصر امروز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم فردا جمعه با هم رقابت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانند از نمره دو آزمون سال گذشته نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

خضری تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان